Мой кабинет

Для активации аккаунта, перейдите по ссылке, отправленной на Ваш электронный адрес

При изменении почты на Ваш текущий адрес будет отправлено письмо для подтверждения изменения.
Новый адрес не будет активирован до подтверждения со старого адреса.
Выйти

Riot Games підбили підсумки першого року франшизних ліг VCT і анонсували розширення на окрему лігу для Китаю. Така експансія в разі вдачі майже гарантуватиме розробникам розгром головного суперника – гри CS2 за кількістю глядачів на трансляціях найбільших кіберспортивних турнірів.

Якщо раніше між VALORANT і CS2 існував майже повний паритет за кількістю глядачів і годин перегляду основних турнірів року, більш того CS мав невелику перевагу, тепер все може змінитися. CS традиційно має слабкі позиції в Китаї, що дає можливість Riot здобути перемогу на цьому величезному ринку. 

Підсумовуючи 2023 рік, коли Riot перевела VCT на франшизну модель, видавець гри зазначає, що VCT Americas стала найпопулярнішою кіберспортивною лігою в Америці. Лига EMEA потужно зростала протягом року (але тут CS явно попереду, примітка редактора), а ліга VCT Pacific перевершила всі очікування, ставши найуспішнішою лігою FPS у регіоні. 

Також у 2023 році турнір з VALORANT вперше досяг планки у 1,5 мільйони глядачів онлайн – це відбулося на турнірі в Сан Пауло, а на Мастерсі в Токіо вдалося встановити рекорд VALORANT за кількістю глядачів в залі – 13 000.

CHAMPIONS встановив ще потужніший рекорд, зібравши у екранів одночасно 1,8 мільйона глядачів, а загалом за турніром слідкувало майже 10 мільйонів уболівальників з усього світу. 

Також Riot вдалося розвинути найкращі в кіберспорті турніри для жінок. Жіночий чемпіонат світу з VALORANT збирає більше глядачів ніж чоловічі турніри з CS з аналогічним призовим фондом. 

У 2024 році розробник планує удосконалювати та покращувати свої турніри всіх рівнів. А найближчим найбільшим турніром анонсовано Мастерс на Мадрид-Арена, де зустрінуться 8 найсильніших колективів, які розпочнуть змагання зі швейцарської системи і продовжать з Double Elimination. 

Також у 2023 році команди-партнери отримали 33 мільйона доларів з продажу цифрових предметів в середині гри – це понад 1 мільйон на команду в середньому. Звісно більшу частину отримали команди, які пройшли на CHAMPIONS. З цієї чималої суми гравці та тренери отримали приблизно третину. Дві третини отримали саме клуби, крім того, вони отримували фінансову підтримку від Riot. В якості призових компанія розіграла 4,5 мільйона доларів, 70% з яких отримали гравці та тренери і це не рахуючи зарплати. 

Вже на початку 2024 року в гру додадуть командні набори, купуючи які вболівальники зможуть додатково підтримати улюблені команди і ще більше збільшити дохідність клубів. 

З усього видно, що Riot дуже успішно будує здоровий, не залежний від букмекерів та різних шахраїв кіберспорт VALORANT. Нажаль те саме не можна сказати про CS2 від Valve, де повністю панують БК, в більшості ще й з Росії. 

Детальніше звіт Riot можна прочитати тут. 

Материалы по теме

На кібершколу Сімпла лише за кілька днів підписалося 80 000 гравців

Брат Сімпла Олексій Костилєв похизувався результатами запуску навчальної платформи, яку він запустив разом з триразовим найкращим гравцем світу в CS. Названі цифри дійсно вражають і натякають на те, що молодшому Костилєву просто не має сенсу повертатися у великий КС.

OWNER став черговим українцем, який перейшов в команду ворогів заради кар’єри

0

Ще один професійний український гравець вирішив обрати гроші тих, хто допомагає знищити його країну. Михайло OWNER Лимар приєднався до команди легального білоруського букмекера Betera, який сплачує податки в бюджет країни-союзника Росії, з території якої обстрілюють Україну.

VALORANT Champions Tour 2024: Masters Shanghai – інформація, трансляція, результати. Оновлюється

0

В Шанхаї стартував другий Мейджор з VALORANT у 2024 році – VALORANT Champions Tour 2024: Masters Shanghai. За мільйонний призовий фонд змагається 12 команд, які вибороли це право в регулярних регіональних лігах.

Науковцями доведено, що кофеїн значно покращує швидкість реакції і влучність стрільби в кіберспортивних шутерах

На авторитетному науковому порталі Nature.com опубліковано дослідження, яке доводить позитивний вплив кофеїну на ефективність стрільби в шутерах. Дослідження проводилося на елітних кіберспортсменах.