Мой кабинет

Для активации аккаунта, перейдите по ссылке, отправленной на Ваш электронный адрес

При изменении почты на Ваш текущий адрес будет отправлено письмо для подтверждения изменения.
Новый адрес не будет активирован до подтверждения со старого адреса.
Выйти

Ймовірно, починаючи з 2025 року, Valve змінить систему відбіркових на Мейджори. Деякі джерела, серед яких і відомий журналіст Річард Льюїс, повідомляються, що турніри RMR буде скасовано, а команди будуть проходити на Чемпіонати світу за рейтингом Valve.

З великою ймовірністю інформація відповідає дійсності, більше того скоріше за все турнірні оператори будуть отримувати підтримку від Valve для проведення своїх турнірів, які будуть враховуватися в рейтингу Valve. Саме завдяки цьому на сцену повертаються PGL і StarLadder, які днями майже синхронно анонсували купу турнірів на 2025-2026 роки. 

Припускаємо, що Valve вирішила не просто покласти край монополії ESL та BLAST, заборонивши франшизні ліги, а і допомагатиме іншим турнірним операторам, щоб підтримувати конкурентне середовище в кіберспорті CS2. 

Якщо подивитися графік турнірів з CS2 на 2025 рік, стає зрозумілим, що там фактично немає місця для турнірів RMR, тож можна припустити, що на нас чекає певний глобальний анонс, де ми побачимо розклад авторизованих Valve турнірів, через які команди зможуть набирати рейтингові очки, щоб потрапити на Мейджори. 

Схожу систему Valve запроваджують і в Dota 2. Важливою частиною цієї системи є відкриті кваліфікації, через які на всі турніри може потрапити будь-яка команда. 

Фактично 2025 рік відкриє величезні можливості для всіх, хто змагається в CS2. Протягом року буде безліч турнірів самого різного рівня в тому числі топового, де можна буде отримати бали для виходу на Мейджори. Потрапити на рейтингові турніри зможе будь-яка команда, яка подолає сито відбіркових. Також у 2025 році завершиться ера протекторату великих команд, багато з яких до цього потрапляли на топові турніри завдяки прямим запрошенням, бо мають велику аудиторію і організатори зацікавлені в їх участі для збільшення показників переглядів трансляцій. 

Ймовірно, нова система зіграє на руку молодим командам, тож слід очікувати появи ще більшої кількості нових клубів, а конкуренція тільки зростатиме. Не підлягає сумніву, що великі проекти типу FaZe, G2 та NAVI, як і раніше, матимуть перевагу завдяки великим фінансовим можливостям і налагодженим процесам, проте саме рівень гри цих команд визначатиме чи будуть вони грати в Чемпіонатах світу чи ні.

Перехід на нову систему може поховати деякі відомі історичні назви, які зараз є недоторканими для більшості турнірів найвищого рівня. Наприклад в турнірах ESL завжди грають команди-партнери, які колись були дійсно топовими командами світу і найпопулярнішими клубами (тому їх і взяли в партнери), а тепер ці команди не можуть відібратися на Мейджор. Серед таких колективів Astralis, BIG, Evil Geniuses, Fnatic, Ninjas in Pyjamas і Team Liquid. 

Водночас в останні роки з’явилося кілька нових потужних команд, які гарно виступають на Мейджорах, але не мають запрошень на переважну більшість топових турнірів протягом року. 

Нова система Valve має змінити цю практику. Ймовірно з 2025 року на всі топові турніри, які будуть рейтинговими, можна буде потрапити або через кваліфікації, або по поточному рейтингу Valve  (не ESL чи HLTV). Виступ на цих турнірах впливатиме на рейтинг команд і зрештою визначатиме, хто поїде на Мейджор боротися за титул і заробляти мільйони зі стікерів, а хто залишиться вдома попри величезну фанатську базу, яка раніше гарантувала участь принаймні в турнірах RMR, завдяки високому місцю в рейтингах, що гарантувалося участю в топових турнірах, куди команда потрапляла не завдяки високому рівню гри, а завдяки партнерству з організаторами.  

Материалы по теме

Міжнародний Олімпійський Комітет анонсував створення Олімпійських ігор з кіберспорту

Виконавчий комітет МОК запропонував створити «Олімпійські ігри з кіберспорту». Питання вважається вже вирішиним і пропозицію буде проголосовано на 142 сесії МОК, яка відбудеться під час Олімпійських ігор у Парижі 2024 року.

BLAST шокували новою системою проведення турнірів. Розкладаємо по поличках, як вона змінить кіберспорт CS2

Із забороною франшизних ліг, яку Valve запроваджують у 2025 році, всі великі турнірні оператори, які підписували партнерські угоди з командами, будуть змушені переглянути систему своїх турнірів. Першими свою “революцію” анонсували BLAST і вона виглядає надзвичайно іноваційною і цікавою.

Степан Шульга назвав свій ТОР-3 найуспішніших в кіберспорті букмекерських компаній

Степан Шульга, відомий українцям, як головний ведучий українського кіберспорту і голова кіберспортивного напрямку Парі Матч, у своєму блозі на Linkedin поділився своїм баченням найуспішніших букмекерських контор, які зробили кіберспорт важливою частиною свого бізнесу.

Кіберспортивні діячі масово бойкотують Esports Awards за те, що премія продалася Саудівській Аравії

Таланти та кіберспортивні діячі, які роками були частиною престижної премії Esports Awards, масово відмовляються від співпраці з організаторами, які продались Саудівській Аравії і перенесли премію, що щорічно проходила в Лос-Анджелесі, в Ріяд на мультитурнір Esports World Cup.