Мой кабинет

Для активации аккаунта, перейдите по ссылке, отправленной на Ваш электронный адрес

При изменении почты на Ваш текущий адрес будет отправлено письмо для подтверждения изменения.
Новый адрес не будет активирован до подтверждения со старого адреса.
Выйти

На першому у своєму роді заході US Air Force Gaming (офіційний ігровий підрозділ ВПС США) оголосив, що спортивний чемпіонат Збройних сил буде кіберспортивним змаганням, яке відбудеться в рамках Forcecon, першого в історії кіберспортивного турніру, санкціонованого федеральними органами. За словами капітана ВПС США Олівера Парсонса, «федеральні санкції означає: що жодна інша кіберспортивна подія до цього часу не була визнана урядом США як «спортивна».

Сержант Ентоні «Namzig» Гізі з Space Force Gaming бере участь у змаганнях Air Force Gaming I/ITSEC у листопаді 2021 року.

Forcecon, військовий ігровий і технічний захід, який об’єднує світ ігор, технологій, інновацій, освіти та Збройних сил США. Він має відбутися на цих вихідних у День пам’яті в новому Tech Port Center Arena у Сан-Антоніо, штат Техас.

У рамках події буде представлено три кіберспортивні змагання, включаючи спортивний чемпіонат Збройних сил  по Halo: Infinite. У цьому змаганні візьмуть участь команди:

  • US Army Esports
  • Marine Corps Gaming
  • Navy Esports
  • Air Force Gaming
  • Space Force Gaming
  • Coast Guard Gaming

Це перший офіційний кіберспортивний турнір, організований урядом США, який включає всі шість родів військ США, ​​— сказав Парсонс Sports Business Journal.

Збройні Сили та ВВС США використовують кіберспорт, щоб покращити згуртованість у команді, загальний позитивний настрій та психічне здоров’я військовослужбовців.

«Ми прагнемо підвищити стійкість для льотчиків та гвардійців у Департаменті ВПС, зосередившись на їх психічному здоров’ї, згуртованості та взаємозв’язку», – сказав Парсонс. «Ми створили доброзичливу та позитивну культуру в наших ігрових спільнотах».

З іншого боку, Збройні сили США завдяки кіберспорту по новому себе рекламують — відходячи від таких традиційних засобів, як телебачення. Новий підхід допомагає ВПС США охопити нову аудиторію. Ця аудиторія молода і цікава, так як більшість кіберпортсменів мають саме призовний вік.

ВПС США вже досить давно рекламують себе в кіберспорті. Наприклад вони є одними з спонсорів турнірів ESL.

Материалы по теме