Мой кабинет

Для активации аккаунта, перейдите по ссылке, отправленной на Ваш электронный адрес

При изменении почты на Ваш текущий адрес будет отправлено письмо для подтверждения изменения.
Новый адрес не будет активирован до подтверждения со старого адреса.
Выйти

Комісія Цифрового Аавтоспорту ( КЦА ФАУ)  виставила на старт  марафону 2  склади команди Digital Autosport of Ukraine на двох різних автомобілях.  

Вітаємо екіпаж Павла Іваніченка та Василя Фарамця з 2 місцем. Особлива повага екіпажу Тимура Ольховика та Девіда Пастухова, які проявили непохитну проукраїнську позицію і знялися з гонки, коли побачили на треку російський екіпаж. 

Зазначимо, що перед виходом на трек пілоти НЕ знали, хто буде у них в суперниках. Дякуємо Вам за повагу, честь та совість! 

Пряма мова пілотів:

Павло Іваніченко: «Ми були не погано кваліфіковані на першому місці, хоча у мене кола були не ідеальні. Початок гонки був не поганим (перше коло), потім із-за аварії у класі GTP прийшлось пропустить машини, тож ми опинились на четвертому місці. Згодом піднялись на третє до першого піт-стопу. Перший піт-стоп був поганим, я випадково (натупив) поміняв колеса два рази що нас перекинуло на пʼяте місце. На протязі стінта після першого піт-стопу було кілька обгонів, завдяки яким ми опинились на другому місці, але з відставанням у 30 секунд від лідера. Тем у нас був не поганий, тож наздогнавши лідера ми його обійшли з невеликою “бійкою” і зробили у майже коло. Потім сів за кермо Василь, який чудово провів свої два стінта, їхав впевнено і безпечно. Після двох стінтів Василя я сів за кермо і продовжив створювати розрив з другим місцем. Стінти були досить спокійні. Фінальний стінт повинен був їхати Василь Фарамець, тож він виїхав і на першому колі водій на іншій LMP2 створив аварійну ситуацію і щоб уникнути зіткнення Василь виїхав на брудну частину треку і на холодній гумі втратив керування. Машину занесло в огородження та від удару пошкодило задню ліву частину і ми отримали необхідний ремонт у пʼять хвилин, що дало змогу супернику на другому місті обійти нас на півтора кола. Далі я вернувся за кермо і робив все що міг, щоб наздогнати суперника, іноді їхав на чотири секунди швидше, але розрив був занадто великий. Тож ми фінішували другі у нашому класі». 

Тимур Ольховик : «Підготовка до Воткінс Глен була заздалегідь, майже одразу після завершення 24 години Півночі петлі. На цей раз і остаточно вирішили виступати в класі LMP разом з Давідом Пастуховим. Давід добре знає цю трасу і має добрий темп. Через середній рейтинг обох пілотів, нас закинуло в достатньо конкурентний спліт. Кваліфікація пройшла не дуже вдало, через те що в бас стопі трохи послизнувся на останньому кваліфікаційному колі і втратив час. Ставка була на нього, бо попередні кола йшли на добрий розігрів шин. Тож на старт вийшли 12 з 16 в класі, та 27 з 49 в загальному списку. Після старту почав обходити суперника за суперником і гарно захищати позицію, через що суперник позаду ніяк не міг мене обійти, налаштування його були такі, що на деяких ділянках наздоганяє, а деякі не може добрати, то так і їхали. Та коли його вибили інші, мав час зареспектувати в приватні повідомлення (цитата) “Good defense, Slava Ukraine”. Що було дуже приємно з обох сторін. Всі трималися щільно, але з часом клас прототипів просто полетів від нас. І інколи знаходив розбитих на узбіччі, мабуть, летів швидше за свої можливості. Тут і колові GT3 почали траплятись. Привіт трафік! Під кінець першого баку ми були вже  четверті. Піт стоп…

 Після піт стопу виїжджаємо п’яті і перегони продовжуються. Все було добре і знов добирав четверту позицію і бачив, що якщо так і буде продовжуватись, то по часу і до третього добратися можна. Але не тут-то сталося. На одному з кіл на виході з «бас стопу» трапився мені Мерседес на дорозі з класу GT3. Зазвичай пілоти знають:  їдь собі по своїй траєкторії, тебе обженуть. Ну тут не все так було…. Накатую шалено на Мерса і починаю обгін ззовні і тут він вирішує відкрити мені внутрішню траєкторію заблокувавши мене ззовні, ну я йому в зад і дав. Хоч і почав гальмувати та після зіткнення з машиною все  було нормально, мене розвертає і я лечу в гравій, чіпляючи заднім бампером колеса. Торкання були дуже легкі, але система вирішила дати “Міт бол” та направити мене в піти. Де рівно 10 хвилин треба було ремонтуватися обов’язково. Поки стояв почав дивитися, хто в списках учасників є. І тут натрапив на 2 фамілії пілотів, і є підозра що вони руські. В профілях пілотів нічого не зазначено, вони ніякої інформації не внесли про себе, тож запросив перевірити цю інформацію когось з зовні. Через те, що їхати з руськими ну вже не то. Є душок і спокою вже нема, окрім того, розумію що скоріш за все це тхне сходом. Відремонтувавшись поїхав далі. Були ковзання, розвороти і ще один ремонт за маленьке “шорхання” по відбійнику, де тільки фарба могла зіпсуватись, але не все так просто… Бо щось с колесом не так… на всі ті ж рівно 10 хвилин. Після ремонту включилося друге дихання і почав наздоганяти суперників попереду. Під кінець баку та моєї зміни вдалось на останньому колі зробити епічний подвійний обгін та отримавши велике задоволення поїхав відпочивати. Передав кермо Давіду, якому все ж таки вдалося добратися до комп’ютера та налаштуватися на перегони. Але після передачі керма, зайшов в чат дискорт і виявилося що підтвердилася інформація стосовно того, що ми їдемо в одному спліті разом з росіянами. Що правилами заборонено та моральні цінності не дають цього робити

Спочатку була злість, бо і тут вони не дають спокійно жити, потім трохи суму, бо багато годин було втрачено на підготовку, багато справ відкладено і будь-яка гонка – це велика робота “за кулісами”, яка ведеться роками. Але продовжувати ми не можемо і не хочемо. Тож повідомив Давіду що ми сходимо з цієї гонки, через таку ситуацію, завдячуючи що знайшов час і можливість бути присутнім разом в одному екіпажі. 

Вітаю пілотів першого екіпажа з подіумом! Дякую всім хто вболівав і повідомив про суперників! Так підтримуючи один одного, можна будувати країну, сильні команди і показувати гарні результати на міжнародному рівні! Всім бажаю перемог!»

Спостерігати за успіхами українських сімрейсерів на міжнародних перегонах можна на інформаційних   ресурсах КЦА ФАУ, де Ви знайдете найсвіжіші новини зі світу цифрового автоспорту.  

діскорд-канал КЦА ФАУ

 youtube КЦА ФАУ 

 телеграм-канал 

фейсбук сторінка КЦА ФАУ

 інстаграм КЦА ФАУ

 twitch.tv КЦА ФАУ

Команда «Digital Autosport of Ukraine» виступає за підтримки:

 Офіційний радіо-партнер – Авторадіо

Генеральні інформаційні партнери Автоцентр та Автобазар

Інформаційний партнер  Перший Автомобільний канал  

Інформаційний партнер Auto Ria;

 Інформаційний партнер DriveContact;

XSPORT – найбільша мультиспортивна медійна платформа;

GAMEINSIDE.UA – твій портал у кіберспорт.

Ігровий Партнер – Hator.gg

Материалы по теме

Офіційна команда українських сімрейсерів «Digital Autosport of Ukraine» успішно виступила на міжнародному турнірі в Південно-африканській республіці

Офіційна команда українських сімрейсерів «Digital Autosport of Ukraine»  їде до Південної Африки на міжнародний чемпіонат Формули-4.

HATOR RACE LIME ROCK PARК – серія турнірів по симрейсингу від Digital Autosport of Ukraine

HATOR RACE LIME ROCK PARК – це перший етап в  Міжнародній Серії змагань під назвою “Digital Autosport of Ukraine: Autumn Series-23”,  який відбудеться 15 вересня 2023 року о 21-00

«24 години Спа» – виступ українців з Digital Autosport of Ukraine

Команда “Digital Autosport of Ukraine” виступила   на щорічному  віртуальному гоночному  марафоні «24 години Спа»,  що відбувався  21-22 липня  2023 року. 

“Digital Autosport of Ukraine” запрошує на щорічний  віртуальний гоночний  марафон «24 години Спа»

Команда “Digital Autosport of Ukraine” запрошує на щорічний  віртуальний гоночний  марафон «24 години Спа», який стартує опівночі цієї суботи, 22 липня 2023 року в 00-01 годин.