Двадцять дев’ятого квітня відбувся заключний етап весняного сезону WarmUp League від ProFormula eSports. На фіналістів чекала дощова Австрія. Хоч гонка проходила, майже, без дощу, але кваліфікуватись сухим не вдалося нікому.
Після попереднього етапу, що відбувся на значно щедрішому на дощ Нюрбургрингу лідирує у загальному заліку Євген Бородай з 85 балами. Всього на один бал відстає Тимофій Істомін. Руслан Слащов має на своєму рахунку сімдесят сім балів.
Для визначення позиції на стартовій решітці пілоти намагались поставити найшвидше коло в кваліфікації. Особливо насиченими виявились останні хвилини кваліфікації. Після зменшення кількості опадів пілоти викладались у кожній своїй спробі. Дехто з них, зробив значні стрибки в позиції.
Так, Антон Лисенко, за півтори хвилини до кінця сесії піднявся з тринадцятої на третю сходинку. Для Олександра Бородая це означало старт з четвертої позиції, адже на ще одну спробу йому забракло часу. Руслан Слащов та Тимофій Істомін зайняли першу та другу позиції відповідно. Таким чином у Слащова та Бородая по дві поул позиції за весь період кубку.
Гонка почалась з неприємного сюрпризу для Євген Бородая. Разом з помахом зеленого прапору він отримує покарання у вигляді проїзду по піт-лейн. Одразу після цього в першому ж повороті почався справжній завал. Денис Хакім вирішує скласти компанію Євгену і також отримує аналогічне покарання. Бажаючих перемогти на першому ж колі виявляється багато. Це призводить до чергового завалу вже у третьому повороті. Стас Іванюк отримує таке ж покарання, як і попередні два пілоти. Віктор Широконос вносить різноманіття в список отриманих штрафів. Його покарання склало 10 додаткових секунд на піт-стопі. Судді продовжують виносити вироки. Так, Стас Іванюк знову отримує ще одне покарання у вигляді п’ятнадцяти додаткових секунд.
На четвертому колі відзначилась єдина Ginetta. Василь Мачковський не впорався з керуванням після “допомоги” у вигляді додаткового прискорення від Porsche Максима Якимчука. Чомусь пілот Ginetta вирішив не гальмувати від чого винуватцю інциденту не вдається уникнути кармічного покарання. Цього разу Ginetta “допомагає” Porsche пройти поворот. Результатом таких дій є відпочинок обох пілотів в гравійній пастці.
До п’ятого кола продовжили “сипатись” покарання за інциденти, що трапились на першому колі. Так, Кирило Таран приєднується до “ДТ” клубу й отримує своє покарання.Кирило Ковалевський також отримує штраф, але у вигляді двадцяти секунд.ґ
Рекорд по часовим покаранням побив Артем Кальнєв, отримавши тридцять секунд штрафу.
Глядачам гонки могло здатись, що Тимофій Істомін їхав на сліках. Адже коли припинився дощ та траса почала підсихати, він значно прискорився. Як зізнається сам пілот, на справді він їхав на тих же шинах, що й решта пілотів. На сьомому колі помилка пілота Porsche, Антона Лисенко, в першому повороті дозволяє салатовому McLaren відібрати другу позицію.
На десятому колі Сергій Рак потрапляє у джентельменський інцидент за участі Федора Плакоша. Від контакту з Mercedesом Плакоша McLaren Сергія розвертається, що призводить до втрати одразу трьох позицій. Дана подія нічим би не відрізнялась від будь-якої іншої, як би не зупинка пілота Mercedes та повернення втраченої позиції пілоту McLaren. Однак це не поверне жодної з трьох додаткових втрачених позицій. Судді вирішили, що не дивлячись на свою благородну поведінку порушення правил повинно каратись і тому Федір отримує десяти секундний штраф.
В той же час пілотів перестали рятувати альтернативні траєкторії. Дощ давно закінчився, траса почала підсихати і пілоти вимушені їхати в бокси. Першими в бокси вирушили пілоти з останніх позицій. Вочевидь не всі учасники ознайомились з прогнозом погоди і тепер багатьом доведеться змінювати стратегію відповідно до погодних умов.
На тринадцятому колі помиляється Тимофій Істомін. Це дозволяє повернути другу позицію Антону Лисенку.
Не всі пілоти ще встигли нагадати про себе. Тож за десять хвилин до кінця гонки Шевроле Кирила Тарана повністю виправдовує прізвище свого пілота, який помиляється на гальмуванні в першому повороті. Це призводить до перевірки на міцність бар’єру і втрати великої кількості позицій.
Євген Бородай відтягував свою обов’язкову зупинку до останнього. Лише наприкінці дев’ятнадцятого кола він вирішив зробити піт-стоп. Однак повернутись на трек йому вдається лише на п’ятій позиції.
За десять хвилин до кінця гонки Австрія не перестає дивувати. Спочатку Тимофій Істомін повернув собі другу позицію, а одразу після цього встановив час кола аналогічний до Руслана Слащова, який все ще залишається лідером змагання. Однак лідеру такий стан справ не сподобався, й він вирішив піднатиснути. Вже на наступному колі він повертає собі одноосібну власність над швидким колом.
Останні хвилини гонки показали, що відповідь на те, хто стане переможцем етапу з’явилась одразу після серії піт-стопів. Руслан Слащов фінішує першим. Тимофій Істомін другий. Антон Лисенко третій.
Такий фініш означає, що Тимофій Істомін стає переможцем WarmUp League Spring Cup 2024. За правилами кубку переможець більше не має права брати участь у подальших змаганнях цієї серії. Не дивлячись на те, що Руслан Слащов зібрав всі можливі очки на цьому етапі, йому все ж не вистачило двох балів для перемоги в загальному заліку. Євген Бородай фінішує п’ятим, а це означає, що в загальному заліку він лише третій.
Таким був четвертий етапи змагання серед новачків. WarmUp League обов’язково повернеться з новим кубком вже влітку. Тож дізнатись про час проведення та інші змагання у світі українського симрейсингу можна на Discord сервері КМАМК Simracing. Якщо ж ви більше любите вболівати, а ніж приймати участь, то трансляції цього та інших змагань, в тому числі й з віртуального дрифту можна на YouTube каналі Bitlook.
Запис фінального етапу: https://www.youtube.com/watch?v=oed4z_G3URU&t=859s
© Шимків Олександр
Фото Євген Сайко