Іноземні джерела повідомляють, що Xbox зацікавлені у розвитку власного магазину мобільних ігор, схожого на Apple App Store або Google Play Store.
У заяві Microsoft пояснює: «Спираючись на існуючі спільноти геймерів Activision Blizzard, Xbox намагатиметься масштабувати Xbox Store для мобільних пристроїв, залучаючи геймерів до нової мобільної платформи Xbox». Компанія усвідомлює, що конкурувати з Apple та Google буде важко, але вона розраховує на добре відомі мобільні ігри Activision Blizzard, щоб привести гравців на платформу.
Мобільні ігри вже приносять багато грошей Activision Blizzard, і Microsoft добре це усвідомлює. У своїй заявці Microsoft применшує важливість консольних ігор і наголошує на потенціалі конкуренції з Apple та Google, який створить придбання Activision Blizzard: «Доходи від мобільних ігор від підрозділу King і таких ігор, як Call of Duty: Mobile, а також допоміжний дохід становив більше половини доходів Activision Blizzard… у першій половині 2022 року. На мобільних клієнтів припадає приблизно три чверті його MAU [щомісячних активних користувачів]».
Коли у січні вперше почали говорити про угоду придбання Microsoft компаії Activision Blizzard, вона чітко заявила про намір додати багато ігор з величезного каталогу Activision Blizzard до своєї системи Xbox Game Pass.
Схоже, що вихід на мобільні пристрої, завдяки успішним іграм легендарного розробника, є ще однією метою для Microsoft.
Повідомляється, що компанія прагне зробити більш відкриту платформу, ніж Apple, дозволяючи розробникам керувати власними міні-магазинами додатків і платіжними системами, повідомляє The Verge.
CMA все ще розслідує придбання американським гігантом Activision Blizzard та оголосила про свій намір провести друге більш ретельне розслідування характеру угоди та того, як вона може вплинути на конкуренцію в усьому світі. Чи буде угода схвалена і на яких умовах все ще невідомо.
Раніше Sony виступила з протестом відносно такої угоди, бо Microsoft після придбання Activision Blizzard може стати монополістом на ринку консольних ігор.