Мой кабинет

Для активации аккаунта, перейдите по ссылке, отправленной на Ваш электронный адрес

При изменении почты на Ваш текущий адрес будет отправлено письмо для подтверждения изменения.
Новый адрес не будет активирован до подтверждения со старого адреса.
Выйти

Минулої суботи київський автодром Чайка прийняв всесвітню серію змагань з дріфтингу… Віртуального дріфтингу. 60 кіберспортсменів з різних куточків земної кулі взяли участь у третьому раунді Bitlook Virtual Drift.

Організатори підготували унікальну конфігурацію траси, яку до цього ніколи не використовували у справжніх змаганнях.

З особливостями суддівського завдання ви можете ознайомитися на цьому відео брифінгу (субтитри українською):

https://youtu.be/BZ4WwMDPgt4 (https://youtu.be/BZ4WwMDPgt4?si=ZTW0QR-9uWdAD48K)

Спортивний дріфтинг складається з трьох основних складових: Траєкторія, Кут і Стиль. Розгляньмо їх детальніше.

Під час оцінювання Траєкторії, судді враховують на скільки чітко учасники дотримуються заданого напрямку на трасі і як вони обирають маршрут.
Кожна траса є ширшою ніж корпус автомобіля, а отже рухатись по ній можна по різному. Базовою директивою траєкторії є вимога, що траєкторія має бути округлою, без зрізань. Тоді автомобіль має змогу рухатися швидше.
Для траєкторного орієнтира, на трасі використовують кліпінг-зони. Це спеціальна розмітка, якої повинні дотримуватися учасники. Кліпінг-зони діляться на:
⁃ Зовнішні, які потрібно заповнювати повністю від початку до кінця з максимальним наближення задньої частини авто до меж траси;
⁃ Внутрішні, які необхідно долати максимально близько передньою частиною авто;
⁃ Touch&Go або зони дотику, в яких не обовʼязково повне заповнення і достатньо торкнутися її і продовжити рух. Але при цьому враховується глибина дотику, тобто на скільки близько ви були до меж траси.

Коли ми говоримо про Кут заносу, тут мається на увазі не найбільший градус кута, а найоптимальніший підбір кута, щоб автомобіль мав змогу прискорюватися.
З погляду фізики, оптимальний кут заносу відносно траси коливається в районі 45 градусів. Якщо кут більший, то автомобіль впирається і сповільнюється. Якщо менший – навпаки, має змогу розганятися, але маленький кут не додасть вам балів від суддівської колегії.

Стиль – це найскладніший критерій, але він теж має свою обʼєктивізацію. Ні, це не про зовнішній вигляд авто. Стиль більше стосується манери водія.
В спорті заведено ділити стиль на два під напрямки:
⁃ Подача – тут звертається увага на те як водій долає трасу. На скільки він використовує ширину траси та глибину кліпінг-зон, чи ризикує високою швидкістю або може обережніше долає трасу і таке інше;
⁃ Плавність – це поведінка автомобіля навколо власної осі. Тобто, на скільки чітко водій контролю кут, чи навпаки, постійно корегує його, на скільки швидкі і точні, а нього перекладки і так далі.

Ми вже розповідали про тонкощі суддівства дріфтингу в статті про другий раунд.

Найкращий заїзд кваліфікації продемонстрував чинний лідер особистого заліку Олександр Елемент, який набрав 98 балів зі 100 можливих.

Запис трансляції соло-заїздів доступний на каналі Bitlook:

В парних заїздах розвивалася драма. Один з претендентів на Чемпіонство, Михайло Мордвінов, завершив змагання вже на стадії Топ-16, а переможець попереднього раунду, Артем Чулков, не зміг пройти суперника і забрав з цього раунду очки лише за стадію Топ-8.

Таким чином, до пів фіналів дісталися 3 українці і спортсмен з Австралії.

Олександр Елемент заслужено переміг в протистоянні з Віталієм Ісаєвим, а от заїзд Станіслава Тарасова проти австралійця Kobe Wells ми так і не змогли побачити через технічні негаразди Тарасова.

Фінал подарував нам пару потужних і близьких заїздів та Олександр Елемент виявився більш впевненим і фінішує на домашній трасі з «золотим дублем».

Рекомендуємо переглянути запис трансляції парних заїздів на YouTube-каналі Bitlook:

https://www.youtube.com/watch?v=fq7HX8kri5k (https://www.youtube.com/live/fq7HX8kri5k?si=Pm1Evc2DMfX6LyGp)

Отже, підсумковий подіум виглядає так:
1. Олександр Елемент / Україна
2. Kobe Wells / Австралія
3. Віталій Ісаєв / Україна

Найбільше очок в командний залік заробила команда IRT-OlyBet.

Сітка парних заїздів після фіналу виглядає таким чином:

Фінальний раунд Bitlook Virtual Drift відбудеться 9 березня на американському овалі Wall Stadium.
Кваліфікація стартує о 16:00, а парні заїзди – о 20:00.
Змагання проходять в прямому ефірі на YouTube-канал Bitlook: https://www.youtube.com/bitlook?sub_confirmation=1

Більше інформації ви завжди можете знайти на сайті Bitlook.net

Материалы по теме

Starfall  Stage  Oschersleben – результати і підсумки фіналу Серії ТСR

29 червня 204 року Комісія Цифрового Автоспорту провела фінальний сьомий етап Starfall Stage Oschersleben Міжнародної Серії змагань на автомобілях класу TCR під назвою DIGITAL AUTOSPORT OF UKRAINE: TCR Series-2024 (DAU  TCR Series) на симуляторі iRacing.

KMAMK GT3 Sprint Championship 2024 – стартував перший етап чемпіонату

Сьогодні і завтра на віртуальній трасі в Барселоні стартуватиме перший етап річного регулярного Чемпіонату KMAMK GT3 Sprint Championship 2024. О 21:00 водії другого спліта розпочнуть кваліфікаційні заїзди задля визначення стартових позицій на перегони тривалістю 60 хвилин.

Перемога вкутана пітьмою. Третій етап кубку Porsche Supercup 2024

Андрій Поздняков продовжує лідирувати в загальному заліку монокубку Porsche Supercup 2024. Як так сталось? Зараз дізнаємось.

Новачки рвуться в бій. Як пройшов другий етап Warm Up League Spring Cup 2024

Між другим і третім етапом Warm Up League Spring Cup 2024 була незвично довга перерва – цілих три тижні. Тому давайте напередодні нової гонки, згадаємо як пройшла і чим завершилась попередня зустріч пілотів.