Riot Games в черговому патчі з номером 5.12 вкотре пофіксили найпопулярнішого агента в грі Chamber. Поточний нерф можна вважати найбільшим, фактично він змінює всі без виключення скіли Чамбера.
Цікаво, що скіли не просто послабили, а суттєво змінили. Деякі нові якості навіть стали кращими з певної точки зору. Патч має збалансувати героя, скіли якого настільки унікальні і незамінні для ролі снайпера, що його обирають майже у кожному матчі.
Зміни у патчі 5.12
Мисливець за головами (Q)
Стабільність.
Збільшено розкид після 2-ї кулі при швидкому вогні. Ця зміна покликана знизити ефективність швидкої неприцільної стрільби по тілу.
Рандеву (E)
Chamber тепер розміщує один якір, до якого можна телепортуватись, перебуваючи в області його дії.
Радіус дії збільшений із 15 м до 26 м.
Прибрано обмеження по висоті для активації телепорту.
Ви можете телепортуватися на розташований вище або нижче вас якір, поки ви перебуваєте в радіусі його дії.
Збільшено час вибору зброї після телепортації з 0,4 до 0,7 сек.
Ця зміна не стосується Мисливця за головами.
Знищення телепорту-якоря Рандеву відключає його до кінця раунду – заряд більше не відновлюватиметься.
Повернення якір після телепортації не збільшує час відновлення заряду.
Коронний прийом (C)
Радіус дії пастки тепер обмежений.
Пастка Коронного прийому відключається, якщо Chamber виходить за межі радіусу її дії, і вмикається повторно, якщо Chamber повертається.
Тепер пастку можна відкликати під час раунду.
Відгук не вимагає прямої видимості.
Перезаряджання після відкликання – 30 сек.
Заряд не відновлюється під час знищення.
Початковий час підготовки збільшено з 2 до 4 сек.
Збільшення здоров’я із 1 до 20.
Демонстрація сили (X)
Скорострільність зменшена на 57,5%.
Уповільнення
Зміна стосується Коронного прийому та Демонстрації сили.
Тривалість зменшена з 6 до 4 сік.
Читайте також: Чому ноутбук ASUS TUF Gaming — найкраще рішення для гравця-початківця