Мой кабинет

Для активации аккаунта, перейдите по ссылке, отправленной на Ваш электронный адрес

При изменении почты на Ваш текущий адрес будет отправлено письмо для подтверждения изменения.
Новый адрес не будет активирован до подтверждения со старого адреса.
Выйти

Турнірний оператор BLAST, відомий насамперед своєю екосистемою турнірів BLAST Premiere з Counter-Strike оголосив, що буде проводити найбільші кіберспортивні турніри Epic Games.

BLAST підписав з Epic Games чотирирічну угоду, яку може бути продовжено і згідно з якою компанія буде організовувати Rocket League Championship Series (RLCS) і Fortnite Championship Series (FNCS) починаючи з 2024 року. Цікаво, що BLAST перехопили RLCS у ESL, які раніше займалися турнірами з Рокетліги. 

Турніри по Fortnite BLAST проводив і у 2022 – 2023 роках. 

З підписанням угоди BLAST значно підсилив свої позиції провідного турнірного оператора. Фактично тепер данська компанія повністю контролює організацію турнірів в таких провідних кіберспортивних дисциплінах, як Fortnite, Rocket League і R6, а також займає значну частину ринку Counter-Strike, складаючи серйозну конкуренцію ESL.

 

 

Материалы по теме

Стало відоме хто і де саме проведе перший Мейджор з CS2 у 2025 році

0

За інформацією джерел HLTV перший Мейджор у 2025 році проведе BLAST і турнір відбудеться в Сполучених Штатах Америки. Мейджор стане першим турніром такого рівня на континенті з 2018 року. Тоді чемпіонами найпрестижнішого змагання стали американці Cloud9.

BLAST анонсували п’ять турнірів і портал з Dota 2

BLAST потужно заходять в DOTA 2, анонсувавши одразу п’ять турнірів і портал, присвячений новинам та статистиці гри.

BLAST заходить на ринок Dota 2?

0

Турнірний оператор BLAST, який ніколи не займався дотою, схоже планує скласти конкуренцію PGL та ESL. Компанія заспойлерила турнір з Dota 2 в своєму твіттері, розмістивши картинку з Dota 2 і смужкою завантаження.

ESIC підсилили свої позиції, створивши Глобальну консультативну раду індустрії кіберспорту, до якої увійшли директори BLAST і ESL

ESIC оголосили про створення Глобальної консультативної ради індустрії кіберспорту. Ймовірно, створення нового органу є хоч і не своєчасною, але логічною відповіддю на критику ESIC з боку як професійних гравців, так і спільноти, яка лише підсилюється в останні роки.