Мой кабинет

Для активации аккаунта, перейдите по ссылке, отправленной на Ваш электронный адрес

При изменении почты на Ваш текущий адрес будет отправлено письмо для подтверждения изменения.
Новый адрес не будет активирован до подтверждения со старого адреса.
Выйти

Генеральний директор одного з найбільших кіберспортивних клубів Південної Кореї Gen.G Арнольд Хур нещодавно взяв участь в AMA-сесії на субредіті League of Legends, де він відповів на запитання про свою команду Gen.G і кіберспортивний бізнес загалом.

Відповідаючи на запитання, Хур був схвильований тим, що чекає на його організацію у 2023 році, а його прогнози щодо майбутнього індустрії кіберспорту виглядали похмуро.

Відповідаючи на питання про майбутнє LCK і клубу, які відчувають проблеми зі спонсорами і зменшенням прибутковості Хур висловив стурбованість. 

«Я дуже стурбований», – каже Хур. «Ще раніше я казав, що наближається кіберспортивна зима, але навіть я не думав, що буде так холодно».

На думку CEO, близько третини існуючих кіберспортивних команд не протримаються протягом наступних двох років. Відсутність спонсорів і сильна залежність від популярності в соціальних мережах є двома ключовими причинами, чому Хур вважає, що багато організацій і команд просто не виживуть. Найкращий спосіб зробити кіберспорт прибутковим – це, щоб видавці ігор надали можливість командам отримати більший дохід, наприклад використовували для монетизації скіни для ліг та команд.

Як приклад Хур наводить свій клуб. За словами директора Gen.G, навіть їх команді, яка є одним з провідних клубів, зараз дуже важко знайти спонсорів і покрити витрати на гравців в межах нинішньої моделі професійної ліги LCK. 

Модель багатьох кіберспортивних ліг, не лише LCK, була здебільшого експериментальною, оскільки кіберспорт у цілому все ще є новим видом бізнесу, який для більшості глядачів знаходиться десь між спортом і розвагами.

«Нарешті, вперше в історії в кіберспорту є розуміння, що існуюча кіберспортивна бізнес-модель типу «розберімось пізніше» просто не працює», — наголошує Хур.

Попри те, що багато клубів, які представлено не тільки в LoL, а в і  Overwatch та інших іграх, досягли успіху і змогли найти спосіб отримувати прибуток, в індустрії все ще немає ніякої стабільності. 

Багато ентузіастів-геймерів і бізнесменів кинулися у кіберспорт, але без підготовки, розраховуючи, що розберуться методом «проб і помилок» і, зрештою, так і не змогли розібратися. 

Що стосується Gen.G, Хур каже, що клуб наразі не планує відкривати нові підрозділи в нових іграх. Останнім кроком клубу стала участь їх складу у франшизній лізі з VALORANT, яка стартує у 2023 році. На думку керівника клубу відкриття нових напрямків можливе тільки якщо буде точне розуміння монетизації цих складів. 

Кажучи про складність існування команд в умовах “кіберспортивної зими”, Хур висловлює думку, що для виживання вони мають робити акцент на соціальних мережах, підсилюючи в них активність гравців і інших членів організацій.

Своєю чергою уболівальники також мають допомагати командам і більш позитивно сприймати рекламу і спонсорів, вони мають зрозуміти, що від цього залежить виживання їх улюблених колективів. 

«Ми маємо зробити багато роботи, якщо хочемо зробити кіберспорт прибутковим», — резюмує Хур.

Материалы по теме

Gen.G Esports в черговий раз виграли весняний сезон LCK, зібравши вражуючу кількість глядачів в фіналі

0

Gen.G Esports перемогли у фіналі T1 і стали чемпіонами весняного сезону LCK – найпрестижнішої ліги з League of Legends. Давні суперники влаштували справді епічний фінал, який закінчився з максимально близьким рахунком 3-2.

Клуб TSM, який у 2022 році оцінювався у 540 мільйонів доларів, знаходиться на межі закриття

Американський кіберспортивний клуб TSM, який ще у 2022 році видання Forbes називало найдорожчим кіберспортивним клубом світу з оцінкою в 540 мільйонів доларів США, знаходиться на межі банкрутства.

Все ще тут. Вийшов кінематографічний ролик сезону 2024 в League of Legends

0

Riot випустили традиційно крутий кінематографічний ролик, присвячений новому змагальному сезону в League of Legends. Як завжди в відео ми можемо побачити епічні битви відомих героїв і вони справді вражають.

Найпопулярніші кіберспортивні команди 2023 року

Український кіберспорт живе у бульбашці, де головними кіберспортивними дисциплінами є CS і Dota 2, а однією з найпопулярніших команд світу є NAVI разом з такими брендами, як G2, Vitality, Astralis, Team Liquid та іншими грандами, назви яких звик чути наш глядач.