Гравці в League of Legends критикують Riot Games за занадто агресивну монетизацію контенту. Раніше Riot завжди вважалася максимально лояльною до гравців, на відміну, наприклад, від Blizzard, яких давно звинувачують у вбудований в ігри гемблінг і занадто високі ціни.
Riot піддалися критиці за підвищення цін на нові образи в LoL після того, як для гарантовано отримання деяких образів стало потрібним витратити близько 200 доларів США.
До критики приєднався і один з партнерів команди, який зазначив, ко Riot “повільно рухається від компанії, орієнтованої на гравців до компанії, що орієнтується на гроші“.
<blockquote class=”twitter-tweet”><p lang=”en” dir=”ltr”>Riot is slowly moving from trying to be the most player focused games company to the most player wallet focused games company.</p>— SkinSpotlights (@SkinSpotlights) <a href=”https://twitter.com/SkinSpotlights/status/1692437336699613500?ref_src=twsrc%5Etfw”>August 18, 2023</a></blockquote> <script async src=”https://platform.twitter.com/widgets.js” charset=”utf-8″></script>
Деякі з критиків нагадали Riot, що за 200 доларів можна купити квиток на літак між країнами ЕС. У багатьох країнах 200 доларів взагалі це середня зарплатня і сума більша за прожитковий мінімум.