Мой кабинет

Для активации аккаунта, перейдите по ссылке, отправленной на Ваш электронный адрес

При изменении почты на Ваш текущий адрес будет отправлено письмо для подтверждения изменения.
Новый адрес не будет активирован до подтверждения со старого адреса.
Выйти

Багато місяців і продаж Blizzard компанії Microsoft знадобилися для того, щоб сокиру війни з китайським видавцем NetEase було зарито і ігри Блізард знову офіційно повернулися до Китаю. Раніше, після багатомісячних перемовин, сторони побили горщики і Blizzard закрила всі китайські сервери по своїх іграх.

Схоже головною поступкою нинішніх власників Блізів стало те, що ігри китайської NetEase почнуть виходити на Xbox, що є дуже привабливим для китайського видавця. 

Ігри Blizzard почнуть повертатися на материковий Китай влітку 2024 року. Microsoft Gaming та NetEase поглиблюють свої відносини, укладаючи стратегічне партнерство, засноване на їхньому спільному прагненні принести гравцям новий ігровий досвід на всіх платформах і ринках.

Після тривалих обговорень, що тривали протягом минулого року, компанії Blizzard Entertainment і NetEase з радістю дійшли єдиної думки щодо подальшого шляху підтримки гравців у континентальному Китаї та з гордістю підтверджують свою відданість забезпеченню виняткового ігрового досвіду.

Оновлена видавнича угода охоплюватиме ігри, доступ до яких китайські гравці отримали в рамках попередньої угоди: World of Warcraft®, Hearthstone® та інші ігри у всесвіті Warcraft®, Overwatch®, Diablo® та StarCraft®. Грунтуючись на більш ніж 15-річному досвіді співпраці, Blizzard та NetEase старанно працюють над планами перезапуску, а докладніша інформація буде представлена пізніше.

Крім того, Microsoft Gaming та NetEase уклали угоду, в рамках якої буде розглянуто питання про випуск нових ігор NetEase на консолях Xbox та інших платформах.

“Ми в Blizzard дуже раді відновити партнерство з NetEase і працювати разом, висловлюючи глибоку вдячність за співпрацю між нашими командами, щоб доставити легендарний ігровий досвід гравцям у Китаї, – сказала Джоанна Феріс, президент Blizzard Entertainment. – Ми безмежно вдячні цій спільній спільноті, яку воно виявляло до ігор Blizzard протягом багатьох років, і прагнемо повернути гравцям наші всесвіти, виявляючи майстерність та відданість справі”.

“Відзначаючи нашу співпрацю, ми раді почати наступний розділ, побудований на довірі та взаємній повазі, щоб служити нашим користувачам у цій унікальній спільноті, яку створили разом”, – сказав Вільям Дінг, головний виконавчий директор NetEase. “Ми раді бачити позитивну взаємодію, що сприяє співпраці та приносить радість від ігор широкому колу людей”.

“Blizzard та NetEase зробили величезну роботу, щоб відновити наші зобов’язання перед гравцями – всесвіти Blizzard були частиною життя гравців у цьому регіоні протягом багатьох років. Повернення легендарних ігор Blizzard гравцям у Китаї, а також пошук шляхів випуску нових ігор на Xbox демонструють нашу прихильність до ідеї надання більшої кількості ігор більшій кількості гравців у всьому світі”, – сказав Філ Спенсер, генеральний директор Microsoft Gaming.

Материалы по теме

Microsoft звільнили 80% працівників кібертивного підрозділу Activision Blizzard

Microsoft продовжує звільняти працівників придбаної нею Activision Blizzard, причому особливо потужного удару зазнав відділ кіберспорту, де звільнили 80% співробітників. За інформацією від обізнаних людей, які працюють в компанії, в кіберспортивному відділі залишилося лише 12 осіб.

Microsoft звільняють 1900 працівників ігрового підрозділу, в тому числі директора і головного дизайнера Blizzard

Microsoft звільнить 8% свого ігрового підрозділу, що становить 1800 працівників. Величезне звільнення відбувається через кілька місяців після історичного придбання софтверним гігантом Activision Blizzard.

Blizzard домовилася з ESL і FaceIT, які відтепер будуть опікуватися кіберспортом в Overwatch 2. Представлено систему змагань на 2024 рік

Blizzard розповіли про нову екосистему кіберспорту Overwatch 2. Кілька років тому розробники заснували найамбітнішу франшизну лігу в кіберспорті, продаючи місця відомим спортивним клубам і будуючи систему за прикладом провідних спортивних ліг світу, накшталт NBA та NHL.