Мой кабинет

Для активации аккаунта, перейдите по ссылке, отправленной на Ваш электронный адрес

При изменении почты на Ваш текущий адрес будет отправлено письмо для подтверждения изменения.
Новый адрес не будет активирован до подтверждения со старого адреса.
Выйти

Valve заборонили внутрішньоігрову рекламу на The International 2024. Багато років тому видавець гри додав можливість розміщувати рекламні банери у вигляді стягів і логотипів прямо в грі, що дуже швидко почали використовувати для розміщення спонсорів. Історія додавання тегу спонсора в нікнейм взагалі з’явилася задовго до появи Dota 2.

Цього року Valve остаточно вирішили перетворити TI з найбільшого і найпотужнішого турніру в ламповий турнір престижу, де просто сам виступ вже є честю і головне виграти Аегіс, а не прорекламувати спонсорів і заробити десятки мільйонів. 

Підхід Valve не викликає захоплення у гравців, проте це їх гра і їх турнір, тож вони мають право робити, що забажають. 

Нагадаємо, що цьогорічний TI стартує вже 4 вересня і, ймовірно, матиме ще менший призовий фонд ніж минулого року. Розробник гри випустив компендіум трохи більше ніж за тиждень до початку турніру і в ньому немає плюшок, заради яких його варто купувати, тому призовий фонд майже не збільшується, за кілька днів він виріс з гарантованих 1,6 мільйона доларів лише до 2,2 мільйона, тобто уболівальники проспонсорували турнір лише на 2,4 мільйона, три чверті з яких забрала собі Valve. 

Офіційна заява Valve щодо реклами: 

The International — це свято Dota і глобальної спільноти гравців та вболівальників, які підтримують цю гру. Це шанс усім зібратися разом і подивитися за грою найкращих команд у світі на найвищому можливому рівні.

Душею The International є спільнота — кожен, хто робить короткометражку, косплей чи дизайн футболки, кожен, хто кричить у залі (чи на дивані перед екраном), щоби підбадьорити улюблену команду чи героя. Тілом же турніру є матчі — коли гра починається, то вся увага зосереджується на самій грі і гравцях, які борються за перемогу.

Упродовж багатьох років ми додали в Dota багато функцій, які дозволяли відзначати команди та гравців. На жаль, за цей час ми побачили, що вони все частіше використовуються не для демонстрації команди чи особистості гравця, а для розміщення реклами. Цього року задля вилучення всіх відволікаючих елементів і повного зосередження на самій грі та людях, які в неї грають, ми не матимемо жодної реклами чи спонсорства всередині гри на The International. Це включає стяги команд, логотипи на базі, позначки в іменах гравців.

До відкриття завіси цьогорічного турніру лишається трохи більше ніж тиждень. Незабаром побачимося — чи то в Данії, чи то на онлайн-трансляції.

Материалы по теме

STYKO повідомив, що Woro2k переманював його в свою команду, щоб позбавити Monte слота на закриті кваліфікації до RMR

0

Колишній гравець Monte STYKO у відео розповів, що в українському клубі творився безлад ще гірший, ніж був в Apex. Ветеран сцени також повідомив, що Woro2k пропонував йому перейти в DRILLAS разом з hAdji і таким чином вкрасти квоту команди в закриті кваліфікації на RMR.

Професійний гравець в Call of Duty встановив світовий рекорд Гіннеса за кількістю підтягувань

0

Професійний гравець в Call of Duty Даг Censor Мартін встановив світовий рекорд книги Гіннеса за кількістю підтягувань протягом 24 годин.

Valve змусять гравців малювати автографи для стікерів до Мейджора прямо на турнірах RMR

0

Valve змусять учасників Мейджора в Шанхаї малювати автографи для стікерів прямо на турнірі RMR. Про це розробник CS2 повідомив команди у листі.

Санкції США можуть залишити росіян без Steam, CS2 і Dota 2

У четвер, 12 вересня, провідні світові компанії та сервіси оголосили про вихід з російського ринку та запровадження нових обмежень для РФ. Серед них — Google, сервіси Slack та Notion.