Мой кабинет

Для активации аккаунта, перейдите по ссылке, отправленной на Ваш электронный адрес

При изменении почты на Ваш текущий адрес будет отправлено письмо для подтверждения изменения.
Новый адрес не будет активирован до подтверждения со старого адреса.
Выйти

В той час як фанати Dota 2 страждають від того, що їх улюблена гра втрачає популярність, виявляється, що в головного конкурента League of Legends проблеми не менші.

Читачі нашого сайту знають, що паралельно з The International 11 іде WORLDS 2022 — Чемпіонат Світу з LoL, більш того майже одночасно у провідних турнірів по конкуруючим MOBA завершилися групові стадії.

Мабуть саме зараз відмінна нагода порівняти, наскільки турніри «просіли» у порівнянні з минулим роком і хто втратив більше. 

WORLDS 2022 — League of Legends

За час групового етапу матчі World Championship набрали понад 46,5 млн годин перегляду. Середній онлайн на трансляціях склав 826 тис. глядачів, а піковий досяг позначки 1,39 млн осіб (під час матчу між T1 та Fnatic у другий день групового етапу). Якщо порівнювати із груповим етапом торішнього чемпіонату світу, то всі основні метрики суттєво просіли — на 37-41%.

The International 11 — Dota 2

Сумарно матчі групового етапу TI11 зібрали 23 млн. годин перегляду при середньому онлайні в 443 тис. глядачів. Пікова аудиторія була досягнута в перший день турніру та склала 680,9 тис. осіб. Порівняно з результатами аналогічних стадій TI9 та TI10 години перегляду групового етапу T11 просіли на 19,6% та 32%, пікова аудиторія – на 18,2% та 40%, а середній онлайн – на 25% та 38% відповідно. Крім того, кількість унікальних глядачів турніру на Twitch у даній стадії скоротилася на 20% порівняно з попереднім роком.

Висновки

Порівнявши тогорічні та цьогорічні показники ми бачимо, що обидві популярні конкуруючі MOBA значно втратили в усіх основних показниках глядацької уваги. LoL втратила 37-41%, Dota 2 втратила від 32 до 40%. 

В цілому, як і раніше між іграми зберігся паритет, за яким LoL випереджає за популярністю Dota 2 приблизно у два рази. 

Потужне падіння популярності обох дисциплін можна пояснити різними причинами. На показники можуть впливати, наприклад, не зручний час трансляцій події, пов’язаний з місцем проведення турніру — нагадаємо, що TI11 проходить в Азії в той час, як надзвичайно велика частина уболівальників живе на Європейському континенті. 

Водночас WORLDS проходить в Америці, де у гри найслабша сцена, в той час, коли всі фаворити представляють Азійський регіон. 

Проте чи можуть ці причини спричинити таке різке падіння показників переглядів? Можливо просто жанр MOBA починає набридати аудиторії та акценти поступово зміщуються в напрямку більш сучасних дисциплін та мобільного кіберспорту?

В будь-якому випадку головні турніри по LoL та Data 2 тільки перейшли в основну стадію, яка збирає найбільше глядачів. Буде цікаво ще раз порівняти та проаналізувати цифри після закінчення обох Чемпіонатів Світу.

Для написання статті використано інформацію з чудового аналітичного сервісу escharts.com

Материалы по теме

Riot Games розширює європейську лігу LEC на регіон MENA та кардинально змінює систему змагань

У новому сезоні Riot Games кардинально перебудують свою другу за потужністю європейську лігу з League of Legends. Раніше LEC охоплювала лише Європу, тепер же вона суттєво розширить кордони та змінить назву на League of Legends EMEA Championship.

З’явилося цікавие відео про другий сезон анімаційного серіалу Arcane

В інтернеті з’явився цікавий ролик з прогнозами на можливі сюжети другого сезону найкращого анімаційного серіалу по комп’ютерним іграм Arcane.

Рейтинг пісень-гімнів Чемпіонатів Світу WORLDS з League of Legends від найгіршої до найкращої

Кожного року Riot Games роблять колаборацію з зірковим виконавцем і створюють унікальну пісню — гімн Чемпіонату Світу WORLDS з League of Legends.  Ця традиція триває з 2014 року і відтоді кожного року фанати LoL чекають на нову композицію.

DRX стали Чемпіонами Світу з LoL. Результати фіналу, підсумки та рекорди переглядів WORLDS 2022

Більшість експертів та фанатів вважали, що фінальний матч Чемпіонату Світу з LoL, який проходив між корейськими командами, завершиться на користь T1, а DRX зможуть взяти максимум одну карту.