Кіберспорт дає рекламодавцям доступ до дуже своєрідної аудиторії геймерів і відкриває безмежний простір для креативу. Все частіше ми бачимо круті інтеграції та колаборації в кіберспорті і часом вони викликають захват.
2022 рік був не найбагатшій на креативи, проте деякі колаборації все ж змогли нас вразити. Нижче добірка найцікавіших інтеграцій за 2022 рік.
Репер Lil Nas X стає президентом League of Legends
Кожного року до Чемпіонату Світу з LoL Riot роблять колаборацію з популярним артистом, що привертає до їх кіберспортивної події увагу не тільки відданих фанатів, а і фанатів цього артиста. У 2022 році Riot вигадали роль Президента Ліги Легенд, яку посів репер LiL Nas X. Виконавець не тільки створив черговий гімн Worlds 2022, а і брав участь у створенні скіна в LoL.
Tenz x Finalmouse: Ласкаво просимо до мого царства
Зірковий гравець у VALORANT зробив чудову колаборацію з лакшері-брендом мишок Finalmouse. Співпраця була настільки плідною, що лімітовану серію дуже дорогих девайсів, було розпродано за лічені години.
FaZe Clan x Snoop Dogg: FaZe Snoop
Після виходу на біржу акції FaZe постійно падають, що змушує замислитися, а чи такий перспективний кіберспорт, як про нього кажуть, проте слід віддати належне тому, як американці змогли розкрутити свій бренд перед тим, як стати публічною компанією. До рекламної кампанії залучили самого Снуп Дога, який познайомив з клубом широку аудиторію в тому числі роздовбаїв, які могли б вкластися в акції компанії з геймінгу та кіберпорту.
FACEIT x GUCCI: The Bellhop | Ігрова академія Gucci
Ігрова платформа FaceIT разом з модним домом GUCСI створили унікальний проект кіберспортивної академії і хоча про «академіків» нічого не чутно і проект виявився скоріше PR ніж спортивним, слід віддати належне креативу, бож інтегрувати одяг в кіберспорт не банальними футболками зовсім не просто.
Проект вразив не тільки фанатів, а і журі щорічної премії Esports Awards, тож інтеграція отримала нагороду і стала креативом року.
League of Legends x Paramount+: Players
Paramount+ створили псевдо документальний серіал про життя кіберспортсменів, які тренуються у LoL і зрештою виступають на LCS League of Legends. Серіал знайомить глядача з екосистемою LoL та професійної ліги Riot, ширше розкриваючи для пересічного глядача таке явище, як кіберспорт. Цікаво, що в дев’ять епізодів було інтегровано 150 брендів і логотипів, тож творці ще і змогли добряче заробити.
Team Liquid : Wave of One
Один з найвідоміших кіберспортивних брендів Liquid створив чудовий анімаційний ролик про команду, щоб показати єдність всіх чисельних складів організації. У відео гравці різних складів приходять на допомогу другу, щоб об’єднатися і разом побороти зло.
100 Thieves x Атака Титана
Один з найсильніших американських кіберспортивних клубів зробив колаборацію з мегапопулярним аніме, щоб продати ще більше мерчу. Як то кажуть виграли всі.
Просування турнірів VALORANT Game Changers
У 2022 році Riot доклали чималих зусиль для розвитку VALORANT та спробували залучити до гри дівчат, створивши напрямок Game Changers. Зусилля виправдалися і перший жіночий Чемпіонат Світу з VALORANT став найпопулярнішим жіночим турніром в історії кіберспорту. За популярністю він обійшов Чемпіонати Світу серед чоловіків по всім шутерам окрім VALORANT, CS:GO та Apex Legends.
Трейлер чемпіонату створено на найвищому рівні, як і всі продукти Riot.