Мой кабинет

Для активации аккаунта, перейдите по ссылке, отправленной на Ваш электронный адрес

При изменении почты на Ваш текущий адрес будет отправлено письмо для подтверждения изменения.
Новый адрес не будет активирован до подтверждения со старого адреса.
Выйти

Авторитетне видання ESPORTS OBSERVER повідомляє про спад інтересу до кіберспорту у традиційних американських ЗМІ. Так стало відомо, що велике видання The Dallas Morning News припинило висвітлення подій кіберспорту Північного Техасу.

Раніше видання постійно висвітлювало виступи місцевих команд на великих франшизних лігах, як то Dallas Empire на лізі Call of Duty, та Dallas Fuel на Overwatch League. Також видання висвітлювало діяльність визначних американських організацій як то OpTic Gaming, Envy та Complexity.

ESPORTS OBSERVER вважає, що у 2022 році формується тренд на скорочення відділів кіберспорту у виданнях, які його висвітлювали. Так портал Enthusiast Gaming Upcomer звільнив всю редакцію у березні, а Inven Global звільнив більшість персоналу зовсім нещодавно. 

Кілька провідних кіберспортивних порталів як то Esports Insider, Dexerto та Dot Esports й досі працюють, проте останній у 2022 році не продовжив контракти з ключовими репортерами Джейкобом Вольфом, Пабло Суаресом та Корі Девісом.

У заяві, опублікованій в офіційному Twitter-акаунті Dallas Morning News esports, зазначено, що, хоча організація «неймовірно пишається історіями, які ми розповіли, поточний прибуток і зростання не є такими, якими вони повинні бути, щоб виправдати щоденне висвітлення кіберспорту».

Для наших читачів: нещодавно ми прийняли важке рішення припинити висвітлення кіберспорту.

Ми почали в січні 2020 року з надією забезпечити унікальне висвітлення індустрії, що швидко розвивається, через призму традиційних спортивних ЗМІ. 

Попри те, що ми неймовірно пишаємося історіями, які ми розповіли, поточний прибуток і зростання не є такими, щоб виправдати щоденне висвітлення кіберспорту. Ми продовжуватимемо шукати можливості розповісти окремі історії про індустрію кіберспорту та її особистостей.

Ще раз дякую всім читачам і не забувайте підтримувати місцеві редакції та улюблених авторів.

Слід зазначити, що у Східній Європі схожий тренд на закриття кіберспортивного напрямку намітився ще у 2020-2021 роках. Так більшість російських видань, після бурхливого розвитку або закрилися, або звільнили топових оглядачів.

Деякі видання переформатувалися, прибрали аналітичні матеріали, зробили наголос на хайпових новинах, додали пости з напівоголеними дівчатами (косплей), та почали міксувати новини кіберспорту з новинами геймінгу та кіно, поступово перетворюючись на лайфстайл видання для молоді. 



Коментар Gameinside:
На нашу думку, основна проблема для продуктивної та прибуткової роботи ЗМІ у кіберспорті полягає в тому, що ЗМІ втрачають аудиторію, бо по швидкості ЗМІ значно програють паблікам в месенджерах, твіттеру та інстаграму. Водночас аудиторія кіберспорту в більшості настільки примітивна, що не потребує серйозного та розгорнутого контенту, їй достатньо інформації, яку можна викласти одним реченням, або взагалі смайлами без використання слів. 

90% аудиторії кіберспорту цікавить тільки хайп, бажано оформлений картинкою чи відео, щоб не потрібно було читати та мислити. Нажаль це наслідок сучасної епохи соціальних мереж.

Звісно, з віком відбувається зростання особистості й користувачам стає цікавим більш глибокий контент, проте до цього часу вони, як правило, вже залишають кіберспорт і перестають їм цікавитися. Найбільше тут впливає те, що кіберспортивні ігри мають не надто тривале життя, а нові дисципліни абсолютно не цікаві аудиторії, яка в них не грала, а присвятила молодість дисципліні, по якій вже не проводяться змагання. 

Для прикладу мільйонам гравців у Quake 2 чи 3 абсолютно не цікаві змагання у Fortnite, а гравцям у Fortnite, середній вік яких складає 12-14 років, абсолютно не цікаво читати серйозну аналітику чи великі репортажі, сфера їх інтересів — меми та короткі відео у тік-ток. 

Як результат, зробити кіберспортивне ЗМІ, або кіберспортивний відділ звичайного ЗМІ прибутковим виявляється майже нереальним завданням. Можемо це підтвердити на власному 20-ти річному досвіді.

Gameinside багато років існує на гроші власника і не є прибутковим, проте продовжує працювати, хоча більшість старих порталів давно закрилися. Наша стійкість пояснюється просто — є мета розвивати та формувати український кіберспорт, а фінансове питання ніколи не стояло на першому плані. 

Материалы по теме

VALORANT наздоганяє CS:GO? Порівняння статистик головних турнірів по двом тактичним шутерам

Завершився найголовніший турнір року з VALORANT і саме час оцінити, який шлях пройшов шутер від Riot Games за два роки та чи вдається йому зрівнятися з CS:GO, якому нещодавно виповнилося 10 років і який є послідовником CS 1.6, який теж мав десятирічну історію.

NAVI розмістили звернення Зеленського на своїй сторінці у VK. Її забанили наказом прокуратури РФ

Natus Vincere розмістили на своїй сторінці у VK звернення Президента України Володимира Зеленського до росіян, а також номери, за якими окупанти можуть подзвонити і здатися в полон. Через чотири години після розміщення звернення сторінку NAVI було заблоковано згідно з постановою прокуратури Російської Федерації.

Riot Games опублікувала правила для команд-партнерів. Команди мають складатися з 6-10 гравців, всіх перевірять на токсичність

Riot Games прийшли в кіберспорт тактичних шутерів серйозно і на довго. На відміну від MORPG, де League of Legends давно і впевнено перемогла Dota 2 (окрім деяких регіонів) VALORANT буде набагато складніше пробивати собі дорогу на вершину, щоб стати FPS номер один.

SENSEi та j3kie замінять Smash та uQlut у EC Kyiv

До EC Kyiv на тестовий період приєдналися Дмитро SENSEi Шворак та Євгеній j3kie Сергачов. Про це клуб повідомив у своєму Telegram. «Новачки» замінять Smash, який вже раніше був на заміні та uQlut, який також стає запасним гравцем.