Мой кабинет

Для активации аккаунта, перейдите по ссылке, отправленной на Ваш электронный адрес

При изменении почты на Ваш текущий адрес будет отправлено письмо для подтверждения изменения.
Новый адрес не будет активирован до подтверждения со старого адреса.
Выйти

Авторитетне видання ESPORTS OBSERVER повідомляє про спад інтересу до кіберспорту у традиційних американських ЗМІ. Так стало відомо, що велике видання The Dallas Morning News припинило висвітлення подій кіберспорту Північного Техасу.

Раніше видання постійно висвітлювало виступи місцевих команд на великих франшизних лігах, як то Dallas Empire на лізі Call of Duty, та Dallas Fuel на Overwatch League. Також видання висвітлювало діяльність визначних американських організацій як то OpTic Gaming, Envy та Complexity.

ESPORTS OBSERVER вважає, що у 2022 році формується тренд на скорочення відділів кіберспорту у виданнях, які його висвітлювали. Так портал Enthusiast Gaming Upcomer звільнив всю редакцію у березні, а Inven Global звільнив більшість персоналу зовсім нещодавно. 

Кілька провідних кіберспортивних порталів як то Esports Insider, Dexerto та Dot Esports й досі працюють, проте останній у 2022 році не продовжив контракти з ключовими репортерами Джейкобом Вольфом, Пабло Суаресом та Корі Девісом.

У заяві, опублікованій в офіційному Twitter-акаунті Dallas Morning News esports, зазначено, що, хоча організація «неймовірно пишається історіями, які ми розповіли, поточний прибуток і зростання не є такими, якими вони повинні бути, щоб виправдати щоденне висвітлення кіберспорту».

Для наших читачів: нещодавно ми прийняли важке рішення припинити висвітлення кіберспорту.

Ми почали в січні 2020 року з надією забезпечити унікальне висвітлення індустрії, що швидко розвивається, через призму традиційних спортивних ЗМІ. 

Попри те, що ми неймовірно пишаємося історіями, які ми розповіли, поточний прибуток і зростання не є такими, щоб виправдати щоденне висвітлення кіберспорту. Ми продовжуватимемо шукати можливості розповісти окремі історії про індустрію кіберспорту та її особистостей.

Ще раз дякую всім читачам і не забувайте підтримувати місцеві редакції та улюблених авторів.

Слід зазначити, що у Східній Європі схожий тренд на закриття кіберспортивного напрямку намітився ще у 2020-2021 роках. Так більшість російських видань, після бурхливого розвитку або закрилися, або звільнили топових оглядачів.

Деякі видання переформатувалися, прибрали аналітичні матеріали, зробили наголос на хайпових новинах, додали пости з напівоголеними дівчатами (косплей), та почали міксувати новини кіберспорту з новинами геймінгу та кіно, поступово перетворюючись на лайфстайл видання для молоді. 



Коментар Gameinside:
На нашу думку, основна проблема для продуктивної та прибуткової роботи ЗМІ у кіберспорті полягає в тому, що ЗМІ втрачають аудиторію, бо по швидкості ЗМІ значно програють паблікам в месенджерах, твіттеру та інстаграму. Водночас аудиторія кіберспорту в більшості настільки примітивна, що не потребує серйозного та розгорнутого контенту, їй достатньо інформації, яку можна викласти одним реченням, або взагалі смайлами без використання слів. 

90% аудиторії кіберспорту цікавить тільки хайп, бажано оформлений картинкою чи відео, щоб не потрібно було читати та мислити. Нажаль це наслідок сучасної епохи соціальних мереж.

Звісно, з віком відбувається зростання особистості й користувачам стає цікавим більш глибокий контент, проте до цього часу вони, як правило, вже залишають кіберспорт і перестають їм цікавитися. Найбільше тут впливає те, що кіберспортивні ігри мають не надто тривале життя, а нові дисципліни абсолютно не цікаві аудиторії, яка в них не грала, а присвятила молодість дисципліні, по якій вже не проводяться змагання. 

Для прикладу мільйонам гравців у Quake 2 чи 3 абсолютно не цікаві змагання у Fortnite, а гравцям у Fortnite, середній вік яких складає 12-14 років, абсолютно не цікаво читати серйозну аналітику чи великі репортажі, сфера їх інтересів – меми та короткі відео у тік-ток. 

Як результат, зробити кіберспортивне ЗМІ, або кіберспортивний відділ звичайного ЗМІ прибутковим виявляється майже нереальним завданням. Можемо це підтвердити на власному 20-ти річному досвіді.

Gameinside багато років існує на гроші власника і не є прибутковим, проте продовжує працювати, хоча більшість старих порталів давно закрилися. Наша стійкість пояснюється просто – є мета розвивати та формувати український кіберспорт, а фінансове питання ніколи не стояло на першому плані. 

Материалы по теме

Міжнародний Олімпійський Комітет анонсував створення Олімпійських ігор з кіберспорту

Виконавчий комітет МОК запропонував створити «Олімпійські ігри з кіберспорту». Питання вважається вже вирішиним і пропозицію буде проголосовано на 142 сесії МОК, яка відбудеться під час Олімпійських ігор у Парижі 2024 року.

BLAST шокували новою системою проведення турнірів. Розкладаємо по поличках, як вона змінить кіберспорт CS2

Із забороною франшизних ліг, яку Valve запроваджують у 2025 році, всі великі турнірні оператори, які підписували партнерські угоди з командами, будуть змушені переглянути систему своїх турнірів. Першими свою “революцію” анонсували BLAST і вона виглядає надзвичайно іноваційною і цікавою.

Степан Шульга назвав свій ТОР-3 найуспішніших в кіберспорті букмекерських компаній

Степан Шульга, відомий українцям, як головний ведучий українського кіберспорту і голова кіберспортивного напрямку Парі Матч, у своєму блозі на Linkedin поділився своїм баченням найуспішніших букмекерських контор, які зробили кіберспорт важливою частиною свого бізнесу.

Кіберспортивні діячі масово бойкотують Esports Awards за те, що премія продалася Саудівській Аравії

Таланти та кіберспортивні діячі, які роками були частиною престижної премії Esports Awards, масово відмовляються від співпраці з організаторами, які продались Саудівській Аравії і перенесли премію, що щорічно проходила в Лос-Анджелесі, в Ріяд на мультитурнір Esports World Cup.