Мой кабинет

Для активации аккаунта, перейдите по ссылке, отправленной на Ваш электронный адрес

При изменении почты на Ваш текущий адрес будет отправлено письмо для подтверждения изменения.
Новый адрес не будет активирован до подтверждения со старого адреса.
Выйти

В Росії продовжується імпортозаміщення кіберспорту, а також якісь не зрозуміли експерименти зі схрещування бегемота з носорогом, вибачте, кіберспорту з реальним спортом.

Росіяни вже навіть вигадали цьому назву фіджитал-спорт (phygital, від англ. physical + digital — «фізичний» і «цифровий», наприклад, гра в кіберфутбол поєднується з реальною грою у футбол). Дивно, що в Росії ще не заборонили використовувати англійські слова, бо це не виглядає скрепно, краще б назвали фізцифро-спорт, було б логічніше.

Інтернет-холдинг VK (і знову той самий Успанов, який володіє всім кіберспортом Росії в обличчі ESForce) займається розробкою метавскесвіту та забезпечить технологічну платформу для проекту «Ігри майбутнього» — аналогу Олімпійських ігор для кіберспорту та інших технологічних дисциплін, включаючи перегони дронів, битви роботів та так званий фіджитал-спорт. Перші ігри відбудуться у 2024 році в Казані.

VK буде відповідати за розробку платформи, покликаної об’єднати змагання у реальному та віртуальному світах. На її основі буде запущено соціальну мережу нового покоління — метавсесвіт, де можна буде спілкуватися, дивитися змагання та отримувати нові знання.

Змагання проходитимуть дев’ять днів і включатимуть понад 15 високотехнологічних дисциплін, серед яких кіберспорт буде основним. На думку організаторів 80–90% глядачів змагань та спонсорів будуть орієнтовані саме на цей сегмент.

Вже зараз організатори жаліються, що розробники ігор пішли з Росії й це ускладнює організацію. 

Основна складність реалізації проекту зараз полягає в тому, що через санкції найбільші закордонні видавці припинили продаж своїх ігор у Росії. У тому числі Microsoft, Rockstar, CD Projekt, Electronic Arts. — Пише російське видання Комерсант.

«Ми зараз намагаємося вибудувати відносини з кожним паблішером окремо, наприклад, Electronic Arts, Epic Games, але зараз ми можемо гарантувати лише чотири гри для змагань, а хочемо набагато більше», — зазначив Ігор Столяров. Він підкреслив, що розраховує на VK також щодо залучення вітчизняних гейм-розробників.


Коментар Gameinside: Росія багато років будувала так званий СНД-кіберспорт і доклала багато зусиль для того, щоб спрямувати молодь регіону у «правильне русло».

Звісно, всім зрозуміло, що ніякої міжнародної Кіберспортивної Олімпіади зробити не вийде, але для внутрішнього ринку та розпилу державних грошей організатори вигадали чудову ідею, бо кіберспорт важко порахувати, можна називати будь-які цифри глядачів і можна приховувати будь-які об’єми витрат держбюджету, особливо якщо ці витрати ідуть на зомбування лояльної владі молоді, та побудову ідей єдиного проросійського світу кіберспорту, який начеб-то поза політикою. 

Плоди цих технологій ми пожинаємо вже зараз в Україні. Незабаром ми напишемо про це окремий матеріал. 

Читайте також про те, що відомого стрімера та Чемпіона Світу Арсенія Триноженко назавжди забанили на Twitch через скарги росіян.

Материалы по теме