Мой кабинет

Для активации аккаунта, перейдите по ссылке, отправленной на Ваш электронный адрес

При изменении почты на Ваш текущий адрес будет отправлено письмо для подтверждения изменения.
Новый адрес не будет активирован до подтверждения со старого адреса.
Выйти

Ендрю Гаворт, який є представником BLAST Premier з лютого 2021 року, поспілкувався з HLTV в одній із приватних лож на Etihad Arena, за кілька годин до заключного матчу сезону, у якому Vitality грали проти FaZe. Але метою інтерв’ю було не обговорення фіналу, а обговорення майбутнього BLAST і майбутнього кіберспорту Counter-Strike в цілому.

Пропонуємо вашій увазі повний переклад цього цікавого інтерв’ю.

_______________________

Минуло лише чотири місяці відтоді, як Valve оголосила, що франшизні ліги для обраних припинять своє існування наприкінці 2024 року і надалі запрошення на турніри мають визначатися кваліфікаціями, або за рейтингом розробника гри. Це рішення кардинально змінить сцену Counter-Strike і змусить ESL та BLAST переглянути свої турнірні схеми, які роками працювали за моделлю партнерства між організатором і командами.

Проте у BLAST, здається, не має жодних переживань з цього приводу, бо вони вірять, що якість їх продукту говорить сама за себе. «Сподіваюся, шанувальники дивитимуться найбільш вражаючу подію», — сказав Гаворт у великому інтерв’ю HLTV. «І ми впевнені, що BLAST може створити її для них».

Прем’єр-ліга у 2024 році представить нового партнера Cloud9, який викупив місце у Evil Geniuses і Гаворт повідомив, що потенційно там гратиме ще більше команд, хоча Ендрю був не особливо балакучим на цю тему. Вперше з 2021 року Світовий фінал не стане завершенням сезону; Ця честь відходить до Perfect World Shanghai Major, оскільки Valve вирішили, що саме Мейджори мають проходити перед міжсезонням у червні та грудні.

Гаворт обговорив низку різноманітних тем під час інтерв’ю, зокрема погляд BLAST на Paris Major, нещодавню новину про нове місце проведення осіннього фіналу та вплив кіберспортивної зими на діяльність компанії та відносини з партнерами.

Ми на Etihad Arena, на світовому фіналі BLAST, але кількість вболівальників не зовсім відповідає рівню події. Гадаю, ви розумієте, що спільнота трохи розчарована тим, що це називається світовим фіналом, а на трибунах лише кілька сотень уболівальників.

Ми хвилюємося про це і ми прийшли в новий регіон завдяки фантастичному партнерству з Abu Dhabi Gaming. Ми розширили базу шанувальників і на майданчику більше вболівальників, ніж минулого року, і сьогодні [в день фіналу] уболівальників буде набагато більше, судячи з продажу квитків. Показники глядацької аудиторії хороші; ми розвиваємо подію і саме на цьому ми хочемо зосередитися.

Продукт, який ми пропонуємо, призначений для глобальної аудиторії. Це поєднання уболівальників на трибунах, досвіду, який ми можемо надати гравцям, і досвіду, який має глобальна база фанів, які дивляться турнір вдома. Неможливо проводити всі події в одному місці. Ми хочемо вирости і перенести турніри в ряд ключових місць. Наступного року ми знову проведемо турніри в Копенгагені та Лондоні, де, хоча у нас там не було жодного заходу, є хороша, сильна база фанів Counter-Strike. І ми хочемо перенести інші наші турніри на нові території та збільшити кількість шанувальників. Ми хочемо, щоб більше людей побачили та полюбили гру, яку ми всі так любимо.

Попереду ще два роки трирічної угоди з AD Gaming. Чи можна припустити, що подія повернеться сюди наступного року?

Ми працюємо над довгостроковою стратегією з Abu Dhabi Gaming і розвиваємо її. Вони доклали неймовірних зусиль, щоб побудувати велику ігрову екосистему в Абу-Дабі та регіоні. Вони є справжнім осередком цього руху, від роботи, яку вони проводять з видавцями, на кшталт дуже маленьких місцевих розробників ігор, до побудови кар’єри, створення кіберспортивних турнірів і до проведення великих міжнародних подій, таких як наш фінал.

І це чудово мати такого партнера, з яким ми можемо працювати, обмінюватися ідеями та допомагати розвивати ігри в цілому. Я хочу, щоб BLAST Premier стала найкращою кіберспортивною подією в світі, але я також хочу, щоб кіберспорт був найкращим розважальним продуктом у світі. І, сподіваюся, ми зможемо працювати з ними, щоб продовжувати розвивати цей напрямок, тож ми будемо робити з ними ще більше турнірів протягом наступних кількох років.

Тут, на Близькому Сході, є Gamers8, тепер це Чемпіонат світу з кіберспорту, Qiddiya та Світовий фінал BLAST. Чи вважаєте ви, що цей регіон сьогодні є одним із ключових для кіберспорту?

Я вважаю, що нам в кіберспорті пощастило, оскільки низка міст і країн у світі бачать у ньому цінність. Це екосистема, яку ми всі любимо, тому ми працюємо в ній, тому все більше людей закохуються у цей світ, в якому ми працюємо і це чудово. Я думаю, що ті, хто може розгледіти довгострокову перспективу та бачити, як розважатимуть аудиторію будь-якою версією спорту та кіберспорту протягом п’яти-десяти найближчих років і мають для цього ресурси, вони можуть почати інвестувати в це і будуть попереду кривої росту, щоб побачити пункт призначення.

Нам пощастило, що в Abu Dhabi Gaming є неймовірними партнерами, які мають це бачення та створюють справді міцну базу для розвитку кіберспорту завдяки роботі, яку вони проводять у різних напрямках галузі. Думаю, що чим більше людей залучаються до гри, яку ми любимо і яку любите ви, тим краще. 

Ви щойно оголосили, що слот Evil Geniuses придбали Cloud9 і там були дуже конкурентні торги. Розкажіть про кількість організацій, які змагалися та про сам процес тендеру?

Evil Geniuses були чудовим партнером для нас протягом кількох років і ми дуже вдячні за роботу, яку вони робили разом з нами. І ми неймовірно раді, що Cloud9 повернулися в нашу екосистему. Вони брали участь у перших подіях Pro Series, коли я вперше приєднався до бізнесу. Вони повернулися в Counter-Strike в останні пару років з неймовірно сильним складом і вони є дуже міцною організацією. Вони одна з чотирьох команд, які грали в усіх наших фіналах цього року, разом із FaZe, Vitality та Heroic, тож це не лише чудовий бренд, але й справді сильна команда. Це повернення дійсно надихає.

Інтерес до тендеру був неперевершений і це обнадіює. Ми були вражені глибиною інтересу до BLAST Premier і до того, що ми створили. Ми дуже задоволені Cloud9 і розглядаємо інші можливості для взаємодії з більшою кількістю команд і розширення ліги по мірі зростання до 2025 року.

Отже, чи розглядаєте ви розширення зараз?

Ми просто намагаємося побудувати найкращу основу для переходу у 2025 рік та переконатися, що ми зберігаємо ці відносини та будуємо наші бренди разом із нашими командами-учасниками, але також хочемо розширювати екосистему, щоб бути впевненими, що ми створюємо найцікавіший продукт для всіх.

Коли ви сказали, що був великий інтерес, що було багато організацій, зацікавлених у придбанні місця EG, ви говорили лише про організації, які вже працюють, чи, можливо, організації, які розглядають можливість вийти на сцену Counter-Strike?

І тих і інших. Звісно там були і дуже очевидні, які ви та вболівальники очікували б побачити в тендері, але було кілька тих, які трохи здивували нас, оскільки або були менш відомими командами, які мали план інвестиційного розвитку, або такими, що хочуть повернутися у світ CS після перерви. Ми раді бачити такий інтерес і я думаю, що це свідчить про велику зацікавленість як до BLAST Premier, так і до екосистеми Counter-Strike 2 загалом.

Водночас є питання, що буде з FaZe і Complexity. Оскільки GameSquare збирається придбати FaZe, що ви будете робити з цією ситуацією? Ви стежите за нею?

Звісно ми стежимо. Це дві наші команди-учасниці, тому ми ведемо активні перемовини з командами та з GameSquare. Придбання ще не відбулося, тому на цей час вони все ще є двома окремими організаціями. Я думаю, що якщо придбання відбудеться в тому вигляді, у якому його представлено зараз, виникнуть певні проблеми для конкуренції. Це знають усі сторони. Ми дуже чітко ставили це питання і вони чітко розуміють і обговорювали з нами ці виклики. І я думаю, що всі неймовірно важко працюють, щоб знайти рішення, яке гарантує розв’язання проблеми, але, очевидно, що зараз ми не знаємо, як це буде відбуватися.

Наступного року Світовий фінал відбудеться в листопаді, а Мейджор відбудеться в грудні. Тут є два можливих погляди: це зменшує важливість вашої події, тому що ваш фінал не буде завершенням сезону, але це також означає, що команди будуть на піку форми і не будуть виставляти заміни чи робити решафли, бо вже планують новий сезон. Як ви на це дивитесь?

Я в захваті від продукту, який ми створюємо і він зосереджений на тому, що втілює BLAST Premier. Я вважаю, що проводити турнір наприкінці року було завжди добре, але водночас ми все одно будемо проводити подію, яка є кульмінацією нашого року, і ми маємо свою історію сезону. Я вважаю, що для екосистеми чудово, що головні змагання тепер будуть проходити у фіксовані періоди, ми вводимо їх у певну каденцію в грудні та червні, яку ми налаштовуємо за допомогою Valve. Я думаю, що це створить справді гарну структуру для всіх.

Замість річного календаря турнірів Counter-Strike, ймовірно тепер буде два сезони по шість місяців, кульмінацією яких будуть Мейджори. Я думаю, що стабільність дає нам усім можливість будувати та структурувати змагання. 

2024 рік стане перехідним роком для сцени Counter-Strike після того, як Valve оголосила, що ліги закритого циклу мають припинити існування наприкінці року. Як з огляду на це рішення виглядає майбутнє BLAST Premier?

Я справді в захваті від цього і звісно BLAST продовжить існувати. Ми на сцені Counter-Strike з 2017 року, а я в компанії з 2018 року. Це основа нашого бізнесу. Ми це любимо. Ми неймовірно захоплені своєю роботою. І, як ми побачили по інтересу до слота EG, командам подобається те, що ми робимо, і, здається, фанатам теж подобається. Ми зосереджуємося на зростанні, створенні та розвитку продукту в щось, що хоче бачити наша команда. Очевидно нас критикували і були питання щодо нашої дещо закритої моделі. Я вважаю, що свого часу така модель була дуже корисню, бо допомогла розвинути бренди команд і турнірних операторів, які разом працюють над розвитком екосистеми.

Valve прагне змін і ми прагнемо працювати, розвиватися та будувати, і, щоб посилювати відносини з більшою кількістю команд, ми можемо розробляти більш інноваційні формати, ми можемо проводити більше матчів напередодні для більшої кількості  шанувальників у багатьох місцях. Це те, на що ми з нетерпінням чекаємо, і, сподіваюся, ми створимо щось, що буде привабливим як для команд і уболівальників, так і для наших партнерів.

Яку схему проведення турнірів ви маєте на увазі?

Ще зарано про це говорити, але ми розглядаємо формат, де ми, ймовірно, матимемо ту саму кількості подій, але вони, ймовірно, матимуть розширені формати. У нас буде більше матчів, очевидно, більше команд, і ми маємо намір проводити більше матчів перед уболівальниками та залучати більше уболівальників. Ми будемо робити найкращі шоу на наших фіналах, а всі наші турніри, ймовірно, матимуть елемент взаємозв’язку, щоб створювати спільну історію.

Але ми хочемо бути впевненими, що події, які ми створюємо, є унікальними, тому є певна різниця. Я не думаю, що це чудово для екосистеми, якщо кожна подія нагадує попередню, виглядає абсолютно однаково та відчувається однаково. Отже, ми хочемо створювати своє і я думаю, що ми завжди були дуже хороші в створенні інноваційних продуктів, які ви можете бачити тільки у нас, а не де-небудь ще. Ми хочемо створити найкраще шоу для всіх: для фанів, для команд і партнерів.

Оскільки закриті ліги перестануть існувати у 2025 році, як ви думаєте, чи призведе це до повернення організаторів турнірів, які покинули проведення змагань в останні роки, як-от StarLadder і PGL? Ви вже обговорюєте з іншими ТО календар на 2025 рік?

Я не думаю, що можна вести дискусію з усіма, тому що я не знаю, які їхні бізнес-плани чи що ці люди зараз роблять. Я думаю, що в нинішній екосистемі все ще залишатимуться можливості для інших організаторів турнірів. Ймовірно, потенційно перевантажений  календар буде одним з можливих ризиків у 2025 році. Проте я думаю, що на різних рівнях буде місце для всіх. Люди все ще зможуть проводити турніри в різних місцях, у різних масштабах і для різних рівнів команд. Ми впевнені та горді тим, що можемо надати найпривабливіший продукт як для команд, так і для вболівальників, а також впевнені у шляхах розвитку, які ми можемо обирати завдяки цьому.

Я думаю, що Valve досить чітко сказала про бажання бачити більш відкриту екосистему. Ми раді побачити, хто повертається до світу CS, які турніри люди захочуть організовувати та де вони будуть це робити. Ми працюємо, де це можливо, з організаторами турнірів, щоб забезпечити максимально зручний календар. Але я думаю, що з часом команди виберуть події та партнерів, з якими вони хочуть працювати. Сподіваюся, уболівальники спостерігатимуть за подією, яка є найцікавішою. І ми впевнені, що BLAST зможе їм це забезпечити.

Під час спілкування з командами, чи казали вони вам про перевантаженість календаря, як це було у 2018 та 2019 роках і що це може призвести до вигорання?

У ті роки дуйсно було складно. Були проблеми з виснаженням гравців. У 2025 році ми плануємо організувати таку ж кількість подій, як зараз. Я не збираюся прийти і сказати: «Ми будемо проводити ігри 20 тижнів на рік». Ми всі повинні взяти на себе відповідальність за те, щоб створити привабливий продукт, а не просто витрачати час. Сподіваюся, коли запрошення визначатимуть рейтинги Valve і це вкоріниться в мисленні людей, люди зрозуміють, що треба обирати і прийматимуть стратегічні рішення.

Команди повинні взяти на себе певну відповідальність за це. Ви не повинні грати на кожному турнірі, на який вас запросили, а потім розчаровуватися через виснаження. Але також ми повинні переконатися, що комерційні моделі для команд і гравців працюють, щоб їм не довелося цього робити. Ми працюємо з іншими TO, щоб спробувати узгодити цей момент. Але зрештою має бути світ, у якому кожен матиме можливість приєднатися до екосистеми, проводити турнірі і ми сподіваємося, що переможе найпривабливіший продукт.

Я хотів поговорити про платформу BLAST.tv, яку ви анонсували напередодні Мейджора. Що ви думаєте про цифри, які ви отримуєте на платформі? І як ви думаєте, чи можливо, що в майбутньому ви будете транслювати свої матчі тільки там? Оскільки це дозволить вам краще монетизувати свою аудиторію.

Нам подобається платформа BLAST.tv. Це дає захопленому фанату додаткові рівні контролю та додаткові рівні взаємодії з нашим продуктом. Я буду радий побачити, куди ми можемо рухатися і до чого це може привисти одного дня. Але я не думаю, що ми коли-небудь будемо транслювати турніри тільки на нашій платформі. Ми хочемо переконатися, що залучаємо до нашого продукту якомога більше шанувальників, тому що ми вважаємо його чудовим і сподіваємося, що шанувальники теж. Але завжди будуть канали іншими мовими, куди люди будуть приходити і дивитися. Крім того, завжди буде фанат, який скаже: «Я піду на Twitch» або «Я збираюся дивитися на YouTube». Я не можу придумати причину, чому ми хотіли б відрізати цю аудиторію.

Але BLAST.tv надає, я вважаю, набагато більш захоплюючий і цікавий спосіб перегляду Counter-Strike і спосіб взаємодії з нашими турнірами, і, сподіваюся, він стане основним вибором для уболівальників.

І з огляду на цифри, які ви отримуєте на цій платформі, чи задоволені ви реакцією спільноти на саму платформу?

Мейджор досяг великого успіху як в плані трафіку так і кількості реєстрації. Платформа – не місце, де за турніром слідкує більшість людей, але їх кількість зростає. І ті, хто там дивиться, роблять це тривалий час та регулярно. І це те, що справді приємно для нас, що ми створили щось, що не просто: «Я прийду й подивлюся. Але я збираюся робити це регулярно, і це дійсно стає частиною мого щоденного, щотижневого досвіду гри в Counter-Strike».

Наступного року BLAST не буде на Royal Arena. Розкажіть, чому ви так вирішили?

Це те, про що ми казали, говорячи пропро напрямки розвитку. Данія є чудовим осередком Counter-Strike і ми справді пишаємося тим, що протягом останніх п’яти чи шести років ми проводили турніри в Данії, і тим, як ми зробили Копенгаген місцем призначення. І це чудово знати, що там проведуть Мейджор. Я думаю, що це є визнанням нашої роботи, те що тут у березні на Royal Arena пройде Мейджор.

Ми прийняли рішення зробити турнір на іншому місці і в іншому стилі, а не копіювати ту саму велику сцену, велике шоу, те саме шоу, що, на мою думку, ми неймовірно добре робили на Royal Arena. Переїзд на інше місце дозволяє нам влаштувати інше шоу, так що вболівальники в Данії та команди, які приїжджають до Данії, все одно отримають досвід BLAST, але вони не отримають копію того, що вони мали за кілька місяців до того на Мейджорі.

Місце, куди ми переїжджаємо, пропонує нам кілька нових способів продавати шоу та подавати його, щоб ми могли подарувати глядачам на трибунах і глядачам вдома новий досвід. І тому, сподіваюся, вони зможуть побачити щось нове та захоплююче. Ми завжди зацікавлені в розвитку та прагнемо створювати нові види розваг для людей. Тому ми в захваті від того, що можемо створити.

Чи побачимо ми деякі з цих змін вже на весняному фіналі в Лондоні?

У нас завжди є нові ідеї і ми маємо декілька, над якими працюємо для Лондона. Але Лондон буде… це більший майданчик, Wembley Arena. Це справді захоплююче. Я не думаю, що були такі події вищого рівня в Counter-Strike, як Мейджор, який був там у 2018 році. Тож ми дуже раді повернутися в Лондон. Там величезний інтерес аудиторії до події і купівлі квитків. Тож ми дуже раді побудувати те, що ви очікуєте, – це традиційне шоу на арені BLAST, де буде кілька фішок, які, сподіваємося, вразять людей, але ви повинні точно знати, що ви отримаєте як шанувальник, що приходить на Wembley Arena.

Цього року вам нарешті вдалося провести Counter-Strike Major, на що багато людей чекали протягом тривалого часу. Чи був цей захід успішним?

Це був абсолютний привілей і справжня честь провести Мейджор, особливо з огляду на те, що так співпало, що це був останній CS:GO Major, про що ми, вочевидь, не знали на той час. Коли вболівальники та спільнота просять вас щось зробити, відчувається великий тиск. Ми повинні переконатися, що ми з цим впоралися, і я думаю, що ми впоралися. Шоу на Accor Arena було неймовірним. Я маю на увазі, що не так багато шоу анонсує голова держави. Було чудово мати можливість це зробити та мати такий рівень інтересу з боку одного з провідних міст світу. Я думаю, на Accor Arena у нас було близько 50 000 людей протягом чотирьох днів. Це було чудово. І, очевидно, ми не могли прогнозувати, що переможе домашня команда, але це, безумовно, був великий плюс. Ми багато чому навчилися.

Це була дуже успішна подія для BLAST, справжній момент гордості для багатьох із нас, як для співробітників, так і для наших фрілансерів і команди, яка це влаштовувала. Французьке керівництво та міністри, яким ми показували турнір, були вражені тим, що з себе представляє кіберспорт, його пристрастю та жвавістю. Вони казали, що ніколи не бачили, щоб аудиторія так  горіла в порівнянні з усіма видами спорту, які вони бачили раніше. Це був чудовий досвід, і ми багато чому навчилися з нього.

Чи можете ви сказати, що це був гарний тест для переходу на відкритий цикл. Можливо ви будете проводити турніри з більшою кількістю команд, ніж зазвичай?

Так і є. Про це кілька раз говорили. Люди хотіли, щоб BLAST провів турнір, але вони казали: «Все чудово, але BLAST робив чудові шоу тільки на 8 або 12 команд». Тож це був певний виклик і відповідальність.

Ми багато чому навчилися, ми багато працювали і ми дуже раді результату. Ми також налагодили відносини з набагато більшою кількістю команд, ніж мали раніше. Отже, у звичайний рік у змаганнях BLAST Premier, ймовірно, беруть участь 20-24 команди, враховуючи наших членів і Showdowns. Після Мейджору ми активно спілкуємося приблизно з 50 командами по всьому світу і це чудово.

Загальноприйнята думка полягає в тому, що ТО проводять Мейджори в збиток. Що ти можеш про це сказати?

Я не можу коментувати бізнес-моделі інших людей або те, як вони ними керують, але можу сказати, що Мейджор став успішним, фантастичним досвідом для нас і буде справжньою честю провести його знову в майбутньому.

А у фінансовому плані?

Для нас це був справді успішний захід.

Досить справедливо. Valve вже відкрита для пропозицій щодо Мейджорів 2025 та 2026 років. Чи є шанс, що ми побачимо, як BLAST проводить ще один Мейджор? Ви вже зробили запит?

Наразі ми ведемо багато перемовин із Valve. Як відомо, екосистема змінюється. Ми регулярно розмовляємо з ними по низці питань і це було б чудовим для BLAST мати можливість провести Мейджор в новій екосистемі.

У своєму річному звіті за 2022 рік ви оголосили про збиток 11,6 млн євро. Ви також нещодавно залучили майже 13 мільйонів євро. Водночас ESL зараз підтримує Саудівська Аравія, яка хоче стати глобальним центром кіберспорту та ігор. Коли ви працюєте в збиток, наскільки важко конкурувати з компанією у якох такі глибокі кишені? Чи змушує це вас бути більш креативними, щоб створити успішний продукт?

Я думаю, що ми просто креативні, а не змушені бути креативними. Ми зосереджуємося на інноваціях і співпрацюємо з видавцями, щоб активно розробляти екосистему, яка працює для всіх. Кіберспорт – це все ще новий світ, він дуже швидко розвивається, і люди хочуть інвестувати в нього. Добре, якщо більше людей закохуються в гру, яку ми любимо і в екосистему кіберспорту, яку ми любимо. Сподіваюся, це принесе більше інвестицій, які дозволять добре структурованим підприємствам бути успішними, це дозволить більшій кількості прихильників залучатися до кіберспорту в різних місцях і це дозволить більшій кількості команд потенційно бачити шляхи до досконалості. Сподіваюся, це добре для всіх нас.

Зараз ми переживаємо те, що називають «кіберспортивною зимою», першою великою кризою з 2008 року. Ми бачили, як деякі організації взагалі йдуть з кіберспорту. Ми бачили, як деякі компанії скорочують свої маркетингові бюджети. Як це впливає на вашу діяльність і відносини з партнерами?

Останні 18 місяців були цікавими. У кіберспорті, ймовірно, відбулося завищення оцінки компаній, які пройшли свого роду перекалібрування. Я вважаю, що на будь-якому мінливому та нестабільному ринку ті компанії, які досить зрілі та добре налаштовані, але також спритні та креативні, загалом матимуть успіх. Ми пишаємося тим, що ми дуже гнучкі. Ми організовуємо багато подій, відкриваємо нові тайтли та можливості, а також тісно співпрацюватимемо з видавцями.

Я вважаю, що відносини між видавцями та TO дуже важливі, щоб переконатися, що ми розуміємо екосистеми, які вони хочуть створити і допомогти їм спроектувати їх так, щоб ми були впевнені, що вони є привабливим для команд і для вболівальників. І робота, яку ми виконуємо з командами, дійсно важлива. Я не думаю, що навіть у світі, де не буде франшизної систему, у нас буде менше взаємодії з командами. Ймовірно, їх навпаки буде більше, просто тепер ще з більшою кількістю команд. Отже, розуміння ключових рушійних сил і ключових гравців у галузі та тісна співпраця з ними допомагає нам удосконалюватися та створювати продукти, які працюватимуть і будуть успішними з точки зору фінансів, глядачів і розваг.

Нарешті, які ваші цілі та плани на майбутнє?

BLAST точно нікуди не дінеться. За останні три-чотири роки ми збільшили чисельність персоналу втричі. За останні три роки наш дохід зріс в 11 разів. Ми дуже раді деяким можливостям, які відкриються в майбутньому і ми поділимося деякими з них протягом наступних тижнів і місяців. Ми справді пишаємося нашою командою та тим шляхом, який пройшов кожен у цій компанії. Ми зосереджені на розробці та створенні справді захоплюючих продуктів, подій і тайтлів для вболівальників і команд, а також, сподіваємось, налагодження стосунків із розробниками ігор, які вони цінуватимуть.

Материалы по теме

“Кіберспорт поза політикою”, або як президенти шести країн відкривали “Ігри майбутнього” в Казані

Коли у 2014 році Росія анексувала Крим і розпочала війну на Донбасі, переважна більшість українських кіберспортсменів і кіберспортивних діячів продовжили грати в російських командах, на російських турнірах і їздити на заробітки до Москви, облаштовуючи студії і виступаючи зі сцени міжнародних змагань, чи коментуючи матчі цих змагань, організованих путінським олігархом для відмивання репутації вбивць і загарбників.

Кінець казки? Monte не пройшли на Мейджор і ось основні причини, чому так сталося

Український клуб Monte, який здійснив революцію у CS:GO і в українському кіберспорті, не зміг пройти на перший Мейджор з CS2. Ця поразка може привести команду до швидкого згасання на тлі проблем, з якими вона стикається прямо зараз.

Англомовні запроданці та інші зашквари трансляцій турніра Путіна “Ігри майбутнього”

В Росії розпочався турнір Путіна “Ігри майбутнього”. Попри сподівання, на турнірі з Dota 2 була присутня англомовна трансляція і на ній працювали відносно відомі англомовні таланти, один з яких навіть коментував The International.

Відома українська стримерка і подруга Сімпла зилишила Україну і стала амбасадором російської команди Aurora

Відома українська  стримерка та інста-блогерка Diana Rice, знаходячись в Києві після початку повномасштабного вторгнення, остаточно обрала бік Росії. Дівчина, широко відома в кіберспортивному ком’юніті, стала амбасадором та ведучою російської команди Aurora, головним спонсором якої є російський букмекер 1xbet.