Мой кабинет

Для активации аккаунта, перейдите по ссылке, отправленной на Ваш электронный адрес

При изменении почты на Ваш текущий адрес будет отправлено письмо для подтверждения изменения.
Новый адрес не будет активирован до подтверждения со старого адреса.
Выйти

Український кіберспорт живе у бульбашці, де головними кіберспортивними дисциплінами є CS і Dota 2, а однією з найпопулярніших команд світу є NAVI разом з такими брендами, як G2, Vitality, Astralis, Team Liquid та іншими грандами, назви яких звик чути наш глядач.

Насправді ж кіберспорт значно, в багато разів більший ніж те, що вважають кіберспортом в Україні, зневажливо не помічаючи інші дисципліни, команди та турніри. 

Завдяки порталу Esports Charts ми можемо дізнатися про команди, які дійсно є найпопулярнішими у світі, причому не за накрученою кількістю підписників в соціальних мережах, а за популярністю матчів, в яких вони виступали.

Тож давайте подивимося, хто був найпопулярнішим 2023 року. 

__________________

№5 – Gen.G  – 64,97 млн годин перегляду

Південнокорейська команда з LoL згенерувала фантастичну кількість годин перегляду у 2023 році. Колектив традиційно боровся за звання найкращої команди з T1 і виграв два спліта корейської ліги, проте розчарував на Чемпіонаті Світу WORLDS.

№4 – Rex Regum Qeon – 74,53 млн годин перегляду

Індонезійська команда RRQ з мобільної дисципліни MLBB зібрала майже 75 мільйонів годин насамперед завдяки переглядам домашньої аудиторії, яка величезна і закохана в кіберспорт. В той час, як ми нічого не знаємо про кіберспорт Індонезії, він розвивається шаленими темпами в країні з населенням у 273 мільйони. Найбільш популярний там саме мобільний кіберспорт. 

№3 – Blacklist International – 74,61 млн годин перегляду

Третє місце посіла філіппінська команда з мобільної гри MLBB. У матчі проти RRQ на чемпіонаті світу вона зібрала на піку  4,27 млн ​​глядачів у екранів, що є недосяжним показником для ігор, які в Україні є найпопулярнішими кіберспортивними дисциплінами. Запорукою таких показників також є популярність мобільних ігор в Азії і підтримка рідною аудиторією. Нагадаємо, що населення Філіппін складає 114 мільйонів. 

№2 – ONIC Esports – 121,08 – млн годин перегляду

Друге місце посіла ще одна команда з MLBB з Індонезії. Вона зіграла 62 матчі протягом 2023 року і згенерувала величезну кількість годин перегляду, а її гру проти AP.Bren дивилося понад 5 мільйонів глядачів – це четвертий рекордний результат в історії кіберспорту. Проте не вона була найпопулярнішою командою у 2023 році. 

№1 – T1 – 129,25 – млн годин перегляду

Не дивно, що T1 стала найпопулярнішою командою року. Корейська команда, безсумнівно, є найпопулярнішою кіберспортивною командою в індустрії, і вона регулярно збирає у екранів рекордну кількість глядачів. У 2023 році вони зібрали 129,25 млн годин перегляду, майже на 8 мільйонів більше, ніж наступна команда.

Їх матч проти Weibo Gaming у фіналі Worlds 2023 встановив новий рекорд індустрії – 6,4 млн глядачів, причому реальна кількість глядачів ймовірно була значно більшою, бо проти них грав китайський склад, за який китайські вболівальники вболівали на китайських платформах, відвідуваність яких неможливо правильно порахувати. 

Хоча у рейтингу популярності перемогла команда з League of Legends, тенденція бурхливого розвитку мобільних дисциплін натякає на те, що найближчим часом саме вони будуть домінувати в кіберспорті. Вони простіші, демократичніші і динамічніші, завдяки чому швидко стають популярними і, ймовірно, скоро стануть найпопулярнішим жанром кіберспорту. 

Щодо традиційних для України видів кіберспорту, то до десятки найпопулярніших команд змогли потрапити лише дві команди з Dota 2 – це Team Spirit, які цього року вдруге виграли The International і Gaimin Gladiators, які домінували на сцені протягом року. Проте обидві команди були далекими від лідерів. 

Counter-Strike і Valorant хоч і були найпопулярнішими шутерами року, проте команди в цих дисциплінах не змогли тягатися з лідерами. Здавалося б величезна кількість турнірів з CS і регулярні ліги з VALORANT мали згенерувати великий трафік і багато годин переглядів, проте аудиторія цих ігор значно менша, ніж у LoL чи MLBB і жодна з сонму зіркових команд в цих дисциплінах не змогла наблизитися до ТОР-10 найпопулярніших команд світу.

Ймовірно українському кіберспорту слід перестати зациклюватися на CS і Dota 2 і звернути уваги на інші ігри. Кіберспорт динамічно розвивається і ми маємо крокувати в ногу з часом. 

Материалы по теме

Gen.G Esports в черговий раз виграли весняний сезон LCK, зібравши вражуючу кількість глядачів в фіналі

0

Gen.G Esports перемогли у фіналі T1 і стали чемпіонами весняного сезону LCK – найпрестижнішої ліги з League of Legends. Давні суперники влаштували справді епічний фінал, який закінчився з максимально близьким рахунком 3-2.

Monte обійшли NAVI за популярністю на українськомовній трансляції PGL Major Copenhagen 2024: European RMR

0

Аналітична компанія Esports Charts підрахувала, які матчі європейської RMR-кваліфікації на PGL Major Copenhagen 2024 зібрали найбільше глядачів на українськомовній трансляції. У центрі уваги наших уболівальників знову були ігри Natus Vincere та Monte.

Аналітична платформа Esports Charts відмовилася збирати статистику на турнірі Путіна Ігри майбутнього

0

Аналітична платформа Esports Charts повідомила про те, що не буде збирати статистику на турнірах Ігри майбутнього 2024, які мають незабаром розпочатися в Казані.

Популярність українських кіберспортивних клубів в соціальних мережах

0

Esports Charts зібрав статистику щодо кількості підписників українських кіберспортивних клубів в соціальних мережах. Абсолютним лідером за цим показником є Natus Vincere — загалом ця організація має понад 6,13 млн підписників у X(Twitter), Instagram, Facebook, YouTube, TikTok та Telegram.