Мой кабинет

Для активации аккаунта, перейдите по ссылке, отправленной на Ваш электронный адрес

При изменении почты на Ваш текущий адрес будет отправлено письмо для подтверждения изменения.
Новый адрес не будет активирован до подтверждения со старого адреса.
Выйти

Аналітична агенція Newzoo зробила свій прогноз на розвиток кіберспорту у 2022 році. Newzoo відомі своїми гіперперебільшеннями, над якими сміються всі, хто вариться в кіберспорті і знає його з середини.

З іншого боку всі ті, хто сміється використовують аналітику Newzoo, бо це очевидно вигідно для привертання уваги до кіберспортивних проєктів,  залучення нових партнерів та інвесторів. 

Ось що нам обіцяють в Newzoo

Цей рік стане ще одним вражаючим роком для зростання кіберспорту. Завантажте цей безкоштовний звіт, щоб отримати ключові висновки та статистику високого рівня з нашого звіту про ринок глобального кіберспорту та прямих трансляцій за 2022 рік, який включає розмір глобального ринку кіберспорту за 2022 рік, прогнози, уявлення про мобільний кіберспорт, ігри на блокчейні, та багато іншого.

  • У 2022 році світова аудиторія кіберспорту зросте на 8,7% в річному обчисленні та досягне 532 мільйонів. Прихильники кіберспорту — ті, хто дивиться кіберспортивний контент частіше одного разу на місяць — становитимуть трохи більше 261 мільйона.
  • Кількість ентузіастів кіберспорту зросте до 318 мільйонів у 2025 році із CAGR +8,1% (2020-2025). У 2025 році загальна аудиторія перевищить 640 мільйонів.
  • До кінця 2022 року кіберспорт принесе майже 1,38 мільярда доларів у всьому світі. На Китай припадає майже третина світових доходів від кіберспорту.
  • Цифровий та стрімінговий — це два найбільш швидкозростаючі потоки доходу від кіберспорту, із CAGR на 2020-2025 рр. +27,2% і +24,8% відповідно. Зростання обізнаності про цифрові активи та NFT, ймовірно, збільшить інвестиції та інтерес шанувальників до придбання внутрішньоігрових предметів кіберспортивної IP.

Коментар Gameinside: На жаль аналітичні агентства на кшталт Newzoo дуже часто завищують цифри та тим самим надувають велику бульбашку під назвою Кіберспорт. Зі сторони здається, що трансляції дивляться сотні мільйонів глядачів і майже кожен десятий в світі кіберспортсмен, що є дуже далеким від реальності. 

У той час, як на найтоповіших кіберспортивних змаганнях на піку ми ледь бачимо сотні тисяч глядачів, а дуже рідко цифри перевищують мільйон, Newzoo у своїх звітах подає цифри у сотнях мільйонів і аргументує їх способом підрахунку. Фактично, аналітична агенція рахує всіх, хто дивився будь-що на тему ігор за останній місяць і не важливо що саме це було і скільки часу людина це дивилася. Також велике питання виникає щодо методології підрахунку унікальних глядачів. 

Простіше кажучи Newzoo відверто обманює інвесторів по усьому світу, але більшість кіберспортивних діячів і організацій про це мовчить, так як хайп збільшує їх власну капіталізацію та йде їм на користь у короткостроковій перспективі.

 

Материалы по теме

ESL FACEIT Group звільняє 15% персоналу по всьому світу

ESL FACEIT Group, яка є дочірньою компанією Savvy Games Group, яка, своєю чергою, належить суверенному фонду державного капіталу Саудівської Аравії, Public Investment Fund звільнила 15% свого персоналу. 

Monte звільнили sdy. Що буде з командою і гравцем

Неочікувано для всіх  сьогодні український клуб Monte звільнив свого лідера Віктора sdy Оруджева. В офіційній заяві клуб повідомив, що контракт гравця не подовжено за згодою обох сторін. Проте з заяви гравця стає зрозумілим, що ініціатором звільнення була команда.

“Кіберспорт поза політикою”, або як президенти шести країн відкривали “Ігри майбутнього” в Казані

Коли у 2014 році Росія анексувала Крим і розпочала війну на Донбасі, переважна більшість українських кіберспортсменів і кіберспортивних діячів продовжили грати в російських командах, на російських турнірах і їздити на заробітки до Москви, облаштовуючи студії і виступаючи зі сцени міжнародних змагань, чи коментуючи матчі цих змагань, організованих путінським олігархом для відмивання репутації вбивць і загарбників.

Кінець казки? Monte не пройшли на Мейджор і ось основні причини, чому так сталося

Український клуб Monte, який здійснив революцію у CS:GO і в українському кіберспорті, не зміг пройти на перший Мейджор з CS2. Ця поразка може привести команду до швидкого згасання на тлі проблем, з якими вона стикається прямо зараз.