Мой кабинет

Для активации аккаунта, перейдите по ссылке, отправленной на Ваш электронный адрес

При изменении почты на Ваш текущий адрес будет отправлено письмо для подтверждения изменения.
Новый адрес не будет активирован до подтверждения со старого адреса.
Выйти

Російська МТС повідомила про списання збитків на суму 207 мільйонів рублів (близько 2 мільйона доларів за нинішнім курсом) через переоцінку вартості кіберспортивного клубу Gambit Esports, діяльність якого було призупинено майже одразу після початку повномасштабного вторгнення в Україну.

Мобільний оператор придбав Gambit Esports в 2017 році у українського бізнесмена, сума угоди склала 313 млн рублів (близько 6 мільйонів доларів за курсом 2017 року) з урахуванням відстрочених платежів.

На піку слави клуб мав команди з Counter-Strike: Global offensive (CS:GO), League of Legends, Dota 2 та FIFA. Пізніше додалися такі дисципліни, як Apex Legends та Valorant.

Після початку великої війни команду з CS:GO продали американському клубу Cloud9, а інші склади поступово розпустили. Gambit став єдиним великим російським клубом, який припинив існування через війну в Україні.

Материалы по теме

Дворазові чемпіони The International підписали російську БК, яка офіційно сплачує податки в бюджет країни-терориста

0

Кіберспортивний клуб OG, відомий насамперед двома перемогами на The International, змінив в партнерах одного російського букмекера на іншого.

Власник NAVI пожертвував на відновлення Охмадиту 10 мільйонів гривень. Загалом український бізнес за добу зібрав понад 280 мільйонів

0

Власник NAVI задонатив 10 мільйонів гривень на відновлення найбільшої в Україні дитячої клініки Охмадит, яку вчора атакувала країна-терорист Росія ракетою X-1o1. Відео прильоту ракети зафіксовано камерами спостереження, до того ж з місця влучання вилучено частини двигуна і інших систем ракети.

В AppStore з’явилася гра, в якій можна змагатися у вмінні перепливати річку Тиса

0

В Apple Store з’явилася оригінальна гра під назвою “Тиса”. Головна мета персонажа, за якого потрібно грати гравцеві, – це перепливти річку, назва якої останнім часом не зникає з українських новин.

Міністерство Оборони України випустило рекламний ролик, спрямований на залучення геймерів до ЗСУ

0

В рамках програми рекрутингу Збройні Сили України намагаються залучити до ЗСУ різні верстви населення і в черговому соціальному ролику черга дійшла і до геймерів. В новому ролику серії “Будь собою” геймер фанатично грає в комп’ютерну гру, паралельно спілкуючись з мамою, яка в цей час займається волонтерством.