Мой кабинет

Для активации аккаунта, перейдите по ссылке, отправленной на Ваш электронный адрес

При изменении почты на Ваш текущий адрес будет отправлено письмо для подтверждения изменения.
Новый адрес не будет активирован до подтверждения со старого адреса.
Выйти

Колишній директор HellRaisers проаналізував командні бандли в Dota 2, що вийшли днями. На думку експерта, за останні роки Dota 2 перетворилася з головного конкурента LoL на «ще один проект для монетизації».

Текст колишнього СЕО HellRaisers Олексія Слабухіна

Днями Valve випустили командні бандли в Dota 2. Я спочатку сподівався що через рік все-таки вийде щось і Valve зрозуміють фідбек аудиторії та системи, але все залишилося так само. З одного боку, я їх розумію (Навіщо міняти якщо все й так працює. Приносить мало, але працює). З іншого боку, як я зрозумів, вони не додають скіни, оскільки це прямий дохід, а в бандли йде все інше (А з цікавого лише пару фраз у команд).

Голосові фрази це, напевно, єдине, що комусь десь потрібно. Пам’ятаю, коли вийшла новина про бандли рік тому, ми всі зраділи. І найбільше ми переживали щодо голосових фраз, адже ми хотіли юзати багато різних мемів ком’юніті, але з іншого боку могло прилетіти питання авторського права, і в результаті наш набір не додали б зовсім. Зрештою ми не ризикнули та записали фрази своїх гравців. А насправді всі брали чужі фрази й Valve було все одно.

Їм було скоріше за все все одно, тому що немає особливої ​​дисципліни. Наприклад, Valve додала лише 36 команд у першому етапі. Чому не всі? Причин всього 2. Перша – не всі команди подали у строк. Минулого разу Valve давала місяць на розробку, а випустила через 3. Коли прийшов дедлайн, лише 40% команд встигли зробити. Більш того, Тір-1 команди Європи були у списку тих, хто не підготував. Зрештою Valve просто підганяла, нагадувала. У результаті бандли вийшли вже згодом. Другий момент – технічний, а саме завантаження стікерів. Начебто нічого складного. Але є цілий список правил, навіть сам сайт Valve не приймав архіви більше 100 МБ! У результаті багато хто просто годинами чекав поки архів завантажиться на сайт. А після цього все потрібно ще й в гру додати.

Але в гру потрапляють не всі набори — спочатку дійсно банили образливі, але іноді не приймали «просто тому що». Наприклад, історія з NS і бандлом KBU.US де не додали фразу «У патрулі розберуться» — образливого нічого немає, але в результаті і це банять. І в цілому виглядає наступна тенденція: з одного боку Valve не ускладнюють гру і перестали випускати глобальні патчі, щоб не відлякувати гравців-початківців. З іншого боку, якщо вже працюють на одну аудиторію, то для неї майже нічого не роблять – з останнього Dota Plus, за передплату, скрині, які теж коштують грошей. Ну і командні бандли, які не особливо приносять грошей, але приносять.

В результаті з одного боку маємо Dota, з 40 млн $ призовим на TI11, з іншого боку – екосистему, яка не має перспектив. Ще років 5 тому Dota була головним конкурентом LoL, а тепер перетворилася на ще один проект для монетизації.

Читайте також про те, як працюють тендери на трансляцію The International. Розбирає справжній профі, до якого варто дослухатися.

Материалы по теме

Справжнє обличчя російського керівництва HellRaisers. Марія Гуніна посварилася з GI, не відповіла на жодне запитання щодо росіян в HR та перейшла на особистості

Після вчорашнього анонсу цілковито російського складу команди HR, тегу, який народився в Україні та має стародавнє українське коріння, в українців виникло законне питання, а чому так відбувається, що після 9 місяців війни під українським тегом грають росіяни?

Український клуб HellRaisers зібрав повністю російський склад з Dota 2 до нового сезону DPC

Колись українська, а тепер незрозуміло чия організація HellRaisers оголосила свій склад з Dota 2 на наступний сезон DPC. Новий склад команди буде складатися виключно з росіян.

Колишній гравець pro100 доповнив склад української команди EC Kyiv

0

Несподівано український клуб EC Kyiv повідомив про прийняття у склад колишнього гравця pro100 латвійця Вадима Flarich Карєтіна.

Українець Ігор w0nderful Жданов замінить Абдулхаліка degster Гасанова у Team Spirit

З перевірених джерел нам стало відомо, що новим снайпером Team Spirit стане молодий український гравець Ігор w0nderful Жданов. Гравець добре відомий на українській аматорській сцені, але мало відомий широкій публіці. У Spirit українець замінить Абдулхаліка degster Гасанова, який відмовився переїжджати з командою до Сербії.