Портал vice.com повідомив, що отримав внутрішні документи армії США згідно з якими американські військові планували спонсорувати події Call of Duty, та спонсорували інші ігрові та кіберспортивні проекти, щоб залучати нових рекрутів до своїх лав.
Після нещодавніх чергових звинувачень Activision Blizzard у сексуальних домаганнях в армії відмовилися від спонсорування COD, але не відмовилися від інших проектів.
У документах описана цільова аудиторія військових з прицілом на «залучення жінок, темношкірих та латиноамериканців у віці від 18 до 24 років до армії».
Для реклами армії було виділено бюджет у 3,8 мільйона доларів, з яких 300 тисяч виділили на підтримку клубу Optic Gaming, а 600 тисяч на написання новин на порталі IGN.
Також популярний стрімер Stonemountain64, що транслює Warzone 2 та має 2,3 мільйони підписників на youtube, отримав від армії США 150 тисяч доларів за рекламу. У документі згадуються і деякі інші менш зіркові стрімери.
Хоча означені суми, на перший погляд, вражають, насправді вони просто мізерні у порівнянні з воєнним бюджетом США у 2022 році. Не дивуйтеся, але витрати США на оборонку цього року становили 773 мільярди доларів.
Читайте також: Токсична поведінка s1mple викликала обурення на Reddit. Добірка найбільш популярних коментарів