Twitch скасували нові жорсткі правила стосовно реклами на платформі лише через добу після їх публікації. Це відбулося на тлі масової критики зі сторони стрімерів та після анонсу бойкоту Twitch з боку найбільш популярних західних каналів, в тому числі OTK.
У Twitch прибрали спірні пункти, які забороняли чи обмежували більшість сторонньої реклами з правил і зробили заяву.
Спонсорство має вирішальне значення для зростання стримерів та їх здатності заробляти. Ми не перешкоджатимемо авторам контенту вступати у прямі відносини зі спонсорами — ви продовжите самі контролювати їх.
Ми хочемо працювати з нашим співтовариством, щоб зробити Twitch кращим, і для цього нам потрібно чітко розуміти, що і навіщо ми робимо. Ми цінуємо ваші відгуки та допомогу у проведенні цих змін.
Нагадаємо, що раніше Twitch анонсували жорсткі зміни правил, які, наприклад, обмежували розміри логотипа спонсора на стрімі у межах не більше 3% від площі екрану.