Мой кабинет

Для активации аккаунта, перейдите по ссылке, отправленной на Ваш электронный адрес

При изменении почты на Ваш текущий адрес будет отправлено письмо для подтверждения изменения.
Новый адрес не будет активирован до подтверждения со старого адреса.
Выйти

Найвідомішому у світі ігровому сервісу Steam виповнилося 20 років. Колись в еру ігор на CD запуск Steam виглядав чимось фантастичним і не маючим сенсу. Більше того користувачі ігор Valve свого часу образилися на компанію за спроби прив’язати їх до інтернету, бо тоді це здавалося цифровим рабством.

Вони навіть створили петицію, щоб закрити Steam,  яка зібрала величезну кількість підписів, але була повністю проігнорована Valve. З часом майданчик для дистрибуції власних ігор перетворився на найбільший маркет цифрової ігрової дистрибуції на планеті. 

Сьогодні в Steam продається понад 50 тисяч цифрових товарів, ним користується більше одного мільярду користувачів, а середня кількість користувачів щодня складає понад 17 мільйонів! 

Після приголомшливого успіху Steam почалася ера цифрової дистрибуції не тільки комп’ютерних ігор, а і програм. Роздрібна торгівля іграми на реальних носіях фактично вимерла, а цифрові маркети відкрили всі, хто не хотів іди на платформу Valve, втім зрештою переваги Steam були настільки переконливими, що навіть прямі конкуренти Valve, наприклад Blizzard, почали продавати свої ігри не тільки на власних платформах, а і у Steam.

Материалы по теме

Гравчині з Astralis закликають Valve відкинути сексизм і зробити агентів жіночої статі безкоштовними

0

Гравчині жіночого складу Astralis звернулися до Valve з проханням зробити агентів жіночої статі доступними на рівні з агентами чоловічої статі. Наразі їх треба відкривати за окремий донат, що гравчині вважають проявом сексизму.

У 2023 році Valve заробили 980 мільйонів доларів лише на відкритті кейсів в Counter-Strike

Аналітичний портал sgocasetracker.com порахував, скільки Valve заробили на відкритті кейсів у 2023 році. Згідно підрахунків було відкрито понад 400 мільйонів кейсів за що Valve отримали 980 мільйонів доларів США.

Valve вчинила масовий бан смурф-акаунтів професійних гравців Dota 2

0

Valve провели масове блокування смурф-акаунтів, яке зачепило велику кількість професіональних гравців найвищого рівня.

Прибуток команд від участі в BLAST Paris Major перевищив 110 мільйонів доларів

BLAST Paris Major став найприбутковішим в історії для його учасників. Ймовірно турнір був найприбутковішим в історії кіберспорту загалом, обійшовши Чемпіонат Світу з VALORANT і найбільший The International.