Мой кабинет

Для активации аккаунта, перейдите по ссылке, отправленной на Ваш электронный адрес

При изменении почты на Ваш текущий адрес будет отправлено письмо для подтверждения изменения.
Новый адрес не будет активирован до подтверждения со старого адреса.
Выйти

Завершився найголовніший турнір року з VALORANT і саме час оцінити, який шлях пройшов шутер від Riot Games за два роки та чи вдається йому зрівнятися з CS:GO, якому нещодавно виповнилося 10 років і який є послідовником CS 1.6, який теж мав десятирічну історію.

Порівняти ігри, як популярні дисципліни кіберспорту, можна насамперед порівнюючи популярність трансляцій головних подій у цих іграх. 

В СS:GO головними подіями є Мейджори. Ці турніри проходять двічі на рік і відрізняються додатковими бонусами командам за стікери, що значно збільшує цінність одного лише потрапляння на Мейджор. 

У VALORANT проходить лише один головний турнір року з назвою CHAMPIONS. Він має такий самий, як раніше у CS:GO призовий фонд в 1 мільйон доларів, і так само команди-учасники заробляють набагато більше не за перемогу, а від продажу внутрішньоігрових комплектів, тільки у Валорант це не стікери, а комплекти скінів. 

Вальве не розкриває інформацію про те скільки грошей вона виплатила командам за стікери, проте вони казали, що витратили за два останні роки 70 мільйонів доларів на виплати командам.  

Своєю чергою Riot минулого року виплатили за наклейки близько 11 мільйонів, цьогорічна сума ще не невідома, але Riot вже казали, що вона перевищила 16 мільйонів доларів ще за кілька днів до завершення зборів. 

Тож повернемося до популярності трансляцій турнірів і порівняємо показники останнього мейджора з CS:GO, який проходив в Антверпені з показниками CHAMPIONS, який щойно завершився в Стамбулі. В дужках наведено різницю в порівнянні з суперником.

PGL Major Antwerp 2022

Кількість годин переглядів — 68 098 937 (+7 323 311)
Максимальна кількість глядачів — 2 113 610 (+607 806)
Середня кількість глядачів — 586 218 (+60 401)
Загальна кількість переглядів — 170 671 206 (-17 692 044)
Тривалість трансляцій — 116h 10m (+35m)

VALORANT Champions 2022

Кількість годин переглядів — 60 775 626 (-7 323 311)
Максимальна кількість глядачів — 1 505 804 (-607 806)
Середня кількість глядачів — 525 817 (-60 401)
Загальна кількість переглядів — 188 363 250 (+17 692 044)
Тривалість трансляцій — 115h 35m (-35m)

Аналізуємо дані: 

Як бачимо, головний турнір з CS:GO все ще кращий за більшістю параметрів. Порівняння особливо актуальне через те, що обидва турніри тривали майже абсолютно однакову кількість часу, різниця становила лише 35 хвилин.

Не дивлячись на те, що турнір з CS:GO випередив конкурента на чверть за піком глядачів, середня кількість глядачів відрізнялася трохи більше ніж на 10%. Також VALORANT зібрав на 17 мільйонів переглядів більше за противника. 

Головний параметр, за яким оцінюють популярність — це години перегляду. За цим параметром CS:GO був кращим на 11%. 

Слід згадати і те, що в порівнянні з минулим роком CHAMPIONS значно виріс. Кількість глядачів на піку збільшилося в півтора раза, а загальна кількість переглядів зросла у 2,5 раза, що говорить про бурхливий розвиток дисципліни за останній рік. 

В статті використано статистику аналітичного порталу escharts.com

Материалы по теме

NAVI оголосили новий склад з Dota 2. До клубу приєдналися два казахи, які під час війни грали в лізі D2CL, яку спонсорує олігарх Путіна

NAVI оголосили оновлений склад, який буде змагатися у сезоні DPC 2023. Український клуб обійшовся без несподіванок, у порівнянні з минулим сезоном змінилися тільки два гравці Solo та No[o]ne, про вихід яких зі складу чорно-жовтих повідомлялося ще після завершення The International.

Riot оголосили дати та місце проведення VCT LOCK//IN Brazil — наймасштабнішого турніру в історії VALORANT

Riot Games розповіли про перший турнір, що відкриє новий сезон Valorant Champions Tour. Турнір знаменуватиме перехід гри з відкритого формату до формату франшизних ліг і відбудеться у Бразилії на арені на 10 000 місць.

Експеримент наочно довів, що сексизм повсюдно присутній у кіберспорті і відлякує жінок від нього

Організація Жінки в іграх Аргентини, яка займається створенням більш інклюзивного простору для жінок в іграх у країні, провели дуже цікавий  експеримент, який показує, з якими складнощами стикаються дівчата, коли намагаються конкурувати в іграх та кіберспорті.

Riot Games показали нове відео та розповіли про свій кіберспортивний файтинг Project L

Не секрет, що Riot Games вже давно розробляють файтинг за мотивами всесвіту League of Legends під кодовою назвою Project L, проте щойно  вони порадували нас новою порцією інформації.