Мой кабинет

Для активации аккаунта, перейдите по ссылке, отправленной на Ваш электронный адрес

При изменении почты на Ваш текущий адрес будет отправлено письмо для подтверждения изменения.
Новый адрес не будет активирован до подтверждения со старого адреса.
Выйти

Аналітичний портал Escharts розповів, чому при підбитті статистики трансляцій турнірів завжди вказують, що дані надані без урахування китайської аудиторії. Виявляється, вся річ у тому, як працюють популярні китайські стрімінгові сервіси.

Пропонуємо вашій увазі переклад найбільш цікавої частини статті. Після прочитання ви зрозумієте, чому цифри Китаю або не називають, абож називають якісь нереальні десятки чи сотні мільйонів глядачів.


Всі добре відомі на Заході ігрові лайв-стрімінгові сервіси, такі як Twitch або YouTube Live, під час трансляцій завжди відображають показник глядачів, які наразі присутні на стримі. Деякі компанії оновлюють такі дані з різною періодичністю і навіть по-різному враховують показник: наприклад, YouTube не вважає за глядачів тих, хто дивиться вбудовані автоплей-трансляції на сторонніх сайтах. Але незмінним є одне: це показники одночасно присутньої аудиторії на трансляції. З багатьма китайськими платформами все інакше.

Більшість популярних стрімінгових платформ Китаю, де транслюються ігри та кіберспортивні змагання (наприклад, Huya та Douyu), під час ефірів відображають не кількість глядачів, а досить абстрактний показник “температури” трансляції” (він також відомий як “індекс популярності”, “hot index” і т.д.). Цей параметр включає одразу декілька змінних, а їх точне число не може назвати ніхто, крім самих розробників. Наприклад, серед іншого на показник впливають:

  • кількість активних глядачів у момент трансляції,
  • кількість відвідувачів каналу за весь час,
  • тривалість ефіру,
  • кількість відеоконтенту на каналі,
  • взаємодії з контентом (різні розіграші, лотереї тощо)

Обсяг одночасної аудиторії в ефірах — лише один з десятка (і навіть більше) властивостей, які впливають на “популярність” трансляції. Словом, визначити справжню кількість глядачів на ефірах за відкритими даними просто неможливо.

Чому у Китаї використовується індекс “температури” трансляцій?

Головна відмінність ринку Китаю від умовного Заходу в тому, що китайські платформи борються за гігантську аудиторію, яка розмовляє однією мовою. Це зокрема ставить особливі вимоги до того, як у таких умовах має працювати система просування трансляцій.

Наприклад, умовним Twitch користується аудиторія десятків країн світу, через що логічно рекомендувати глядачам стримерів, які ведуть трансляції звичною для них мовою. У випадку з Китаєм такий підхід не спрацює, через що в країні і стали використовувати індекс “температури” трансляцій: вона допомагає більш ефективно просувати цікавих маловідомих стримерів, які не можуть конкурувати з топами виключно за розміром аудиторії, що одночасно перебуває на трансляції.

Що не так із метрикою “температури” трансляції?

Головна проблема метрики “температура трансляції” полягає у тому, що вона не відбиває реальну динаміку трансляцій з точки зору охоплення аудиторії. 

Неверифікованість даних про перегляди

Найголовніша проблема “температури” трансляції у тому, що їй не вистачає прозорості. В індустрії вже не перший рік спекулюють про завищені цифри на китайських стрімінгових платформах, а відсутність публічних даних про розміри аудиторії (за винятком прес-релізів компаній) лише підливає олії у вогонь.

З іншого боку, на папері подібний індекс виявляється вкрай корисним, адже він меншою мірою залежить лише від показника одноразової аудиторії. На умовному Twitch в топі трансляцій нерідко можна помітити шахрайські стріми з очевидно накрученим лічильником глядачів, тоді як у випадку з китайськими платформами недостатньо просто привести на трансляцію ботів, адже до уваги береться відразу кілька показників глядацької активності.

Як відомо, один тільки високий показник онлайн не може гарантувати бренду, що його колаборація з відповідним стрімером буде успішною. Словом, за більшої прозорості індекс “температури” трансляцій буде наочнішим, а значить корисним – у тому числі і для спонсорів.

Читайте також: Усі Мейджори в історії CS:GO: команди-переможці, найтитулованіші гравці та країни

Материалы по теме

NAVI стали самой популярной командой в CS:GO по итогам 2020 года

Состав организации Natus Vincere в дисциплине CS:GO стал самым популярным среди всех команд по итогам прошедшего 2020 года.

Матч Team Secret – VP.Prodigy стал самым популярным на OGA Dota PIT Season 3

0

Портал ESCharts подвёл зрительские итоги турнира OGA Dota PIT Season 3. Об этом стало известно из Twitter-аккаунта портала.