Мой кабинет

Для активации аккаунта, перейдите по ссылке, отправленной на Ваш электронный адрес

При изменении почты на Ваш текущий адрес будет отправлено письмо для подтверждения изменения.
Новый адрес не будет активирован до подтверждения со старого адреса.
Выйти

Між другим і третім етапом Warm Up League Spring Cup 2024 була незвично довга перерва – цілих три тижні. Тому давайте напередодні нової гонки, згадаємо як пройшла і чим завершилась попередня зустріч пілотів.

Якщо ви раптом не знали чи забули, змагання проходило двадцять п’ятого березня на Британському треку Брендс Хетч у класі автомобілів GT4. Після отримання всіх покарань та подання апеляцій, за результатами попереднього етапу, лідером кубку став пілот під номером двадцять чотири – Тимофій Істомін. Одразу за ним, з різницею всього в один бал, йде Руслан Слащов. Третю позицію в кубку посідає Євгеній Бородай, що на відміну від двох попередніх учасників обрав не McLaren 570S, а Aston Martin Vantage. Отже, шанувальники різних автовиробників знайдуть за кого вболівати. Особливо враховуючи систему BOP (Balance of performance), що робить змагання більш збалансованими і ще цікавішими.

Перед тим, як перейти до обговорення гонки, слід сказати декілька слів й про кваліфікацію. Завдяки системі ліцензій, пілоти за неспортивну поведінку під час перегонів можуть отримати штрафи в ліцензію. Штрафні бали можуть накопичуватись та призводити до різного виду покарань, як це сталось з Мироном Савицьким. Також в кваліфікації відзначився і Антон Лисенко, який посідає вісімнадцяту сходинку в загальному заліку. Проте не своїми швидким колом, а скоріше нагадуванням, що змагання серії Warm Up League – це змагання орієнтоване на пілотів різного рівня навичок, особливо на новачків.

Загалом результати кваліфікації вражають, адже п’ятнадцять водіїв розмістились в межах однієї секунди відставання від лідера. Між тим стартуватиме з поул позиції Євген Бородай на Aston Martin, з другого ряду розпочне гонку Тимофій Істомін на McLaren, а трійку лідерів закриває Владислав Почтарук за кермом Porsche, який розбавляє список першої десятки що порівну складається з Mercedes та McLaren. Проте Porsche має ще одного представника свого бренду в топ десятці, який власне й замикає її – Антон Лисенко. Як бачимо, кращі сектори кола розділили між собою пілоти з перших двох позицій. Aston Martin показав себе краще у першому та третьому секторі, в той час, як Porsche швидше в другому секторі на одну десяту секунди.

Зробивши всі необхідні зміни в налаштування автомобіля, пілоти розмістились на стартовій решітці. Загалом старт має бути інтригуючим. Англія не зраджує собі в плані погоди й дарує пілотам старт у вигляді мокрого треку, а також можливих опадів під час гонки. Як бачимо, лише два пілоти підготувались до можливих опадів: Віктор Широконос та Ігор Шквира. Як це вплине на їхню стратегію та проходження обов’язкового піт-стопу покаже час. Зелений прапор. Перегони почались. 

І вже з перших поворотів ми спостерігаємо, що повторити відносний успіх минулого змагання гонщикам не вдалось: зіткнення, розвороти і штрафи, пілоти на дощовій гумі поїхали на заміну.  Перші дві хвилини гонки і вже величезна кількість автомобілів вилетіла з треку в різних місцях, що додало суддям роботи.

До кінця п’ятого кола інцидентів на треку значно поменшало. Пілоти розділились по треку. Ті гонщики, які залишились на трасі розділяються на групи і ведуть боротьбу за позиції більш локально. Одним з таких є Руслан Слащов, який не планує відпускати Стаса Іванюка й активно нав’язує йому боротьбу очікуючи помилки від пілота Mercedes. Вже до кінця шостого кола така тактика приносить свої результати. Втративши позицію Стас Іванюк опиняється у внутрішньо класовій боротьбі з двома іншими Mercedes. Це триває понад п’ять кіл й на одному з них Олексій Беркунський не витримав тиску й помилився, що дало можливість Денису Становичу піднятись на одну сходинку вище. 

За десять кіл гонки змінився й стан треку. З вологого перейшов у оптимальний. Це означає, що до серії піт-стопів залишається зовсім трошки, вологий трек псує гуму швидше за сухий. Також це розкриває нові стратегічні можливості в плані оптимального часу для зміни гуми.

Серію піт-стопів розпочинає Руслан Слащов. З тих чи інших причин до нього пів дюжини пілотів вже побували в боксах, але враховуючи насичений подіями старт не варто вважати це стратегічним рішенням. Тринадцяте коло, майже середина гонки, більшість пілотів слідує за McLaren і також використовують обов’язкову зупинку.

Ми спостерігаємо, що до п’ятнадцятого кола, не всі ще пілоти встигли побувати в боксах. Тому на в’їзді на піт лейн розпочалась не просто боротьба, а справжня бійня де зіштовхнулись водії одразу п’яти автомобілів. 

Майже всі пілоти, окрім Артема Кальнєва та Євгена Лазаревича вже встигли побувати в боксах, а це означає, що настав час джокерів. Цього разу таким виявився пілот Aston Martin – Артем Мікаєлян. Він не просто не пропускає гонщиків, що випереджають його на коло, а ще й агресивно підрізає одного з них. Жертвою поведінки пілота під номером сімсот сімдесят сім став – Олексій Беркунський, що впродовж всього змагання бореться з Денисом Становичем. Зрештою пілот Aston Martin став причиною втрати позиції водієм під номером тридцять чотири.

З моменту своєї зупинки Євген Бородай скоротив відставання більш ніж вдвічі. За тринадцять хвилин до кінця, від лідера його відділяє півтори секунди. Що є досить критичним, для лідера. Зробивши швидкий піт-стоп, але вочевидь не змінивши гуму з кожним колом він все більше й більше програє в темпі своєму переслідувачу. Разом з тим, на двадцять першому колі розпочинається боротьба за топ двадцять, а саме стільки пілотів можуть отримати бали до особистого заліку, бо всі пілоти вже побували в боксах і сподіватись на «безкоштовну» позицію не доводиться

Двадцять третє коло приготувало для учасників змагань щось особливе: по–справжньому незабутню зустріч Артема Сакуна та Євгена Бородая. Перший розвернувся та зупинився посеред треку, другий не помітив його в боротьбі за перше місце. Результатом такої зустрічі стало лобове зіткнення. Для водія Aston Martin це означало не лише втрату шансу на перемогу, але й загалом потрапити в трійку лідерів. До кінця гонки залишилось сім хвилин.

Двадцять п’яте коло і у фокусі знову Стас Іванюк та Денис Станович. Цього разу їхня боротьба дарує нам прекрасний момент обгону. Дуже ризикований рух від Становича, але результати говорять самі за себе. Головне питання тепер – чи встигнуть обидва Mercedes наздогнати Євгена Бородая?

В останні хвилини гонки найважчим було – дихати. Багато напружених моментів було в останні секунди етапу. Жодних сумнівів, що найбільш напруженим був момент фінішу Mercedes та Aston Martin. Хто підніметься на третю сходинку за результатами цього змагання? Що стосується перших двох позицій, то тут все доволі просто і однозначно. Переможець – Тимофій Істомін, Руслан Слащов другий. Євген Бородай зміг втриматись на третьому місці. 

Підсумовуючи результати другого етапу змагання ми бачимо, що у загальному заліку пілоти розташувались наступним чином: Тимофій Істомін з шістдесятьма очками, в чотирьох очках позаду Руслан Слащов. Євген Бородай накопичив п’ятдесят два бали і утримує третю позицію. З якими наслідками зіштовхнулись пілоти, що поводили себе неналежним чином можна буде дізнатись на прямій трансляції на на YouTube каналі Bitlook  п’ятнадцятого квітня о двадцять першій годині. Цього разу на пілотів чекатиме дощовий Нюрбургринг. Дізнатись більше про симрейсинг, поспілкуватись з пілотами або навіть знайти собі напарника для перегонів можна на Discord сервері КМАМК Simracing. 

Посилання на пряму трансляцію третього етапу: https://www.youtube.com/watch?v=GfrthhL75mk

(с) Олександр Шимків.

Фото: Євген Сайко

Материалы по теме

Starladder допомагатиме проводити Yalla Compass 2024, спонсором якого є російська БК. Пояснюємо, чому це не “зрада”

Навколо найстарішого великого українського турнірного оператора Starladder розвернулися дебати. В чисельних телеграм-пабліках розійшлася новина, що ТО організує турнір, серед спонсорів якого є російська БК BetBoom.

KMAMK GT3 Sprint Championship 2024. Почалася реєстрація!

У другій половині червня розпочнеться новий регулярний чемпіонат з віртуального автоспорту – KMAMK GT3 Sprint Championship 2024 який збере найкращих українських кіберспортсменів симулятора Assetto Corsa Competizione! Новий Чемпіонат передбачає і багато нововведень чи покращень, адже симрейсинг це супер динаміка, тож діяти швидко і влучно – одне із головних кредо цього виду кіберспорту.

На кібершколу Сімпла лише за кілька днів підписалося 80 000 гравців

Брат Сімпла Олексій Костилєв похизувався результатами запуску навчальної платформи, яку він запустив разом з триразовим найкращим гравцем світу в CS. Названі цифри дійсно вражають і натякають на те, що молодшому Костилєву просто не має сенсу повертатися у великий КС.

OWNER став черговим українцем, який перейшов в команду ворогів заради кар’єри

0

Ще один професійний український гравець вирішив обрати гроші тих, хто допомагає знищити його країну. Михайло OWNER Лимар приєднався до команди легального білоруського букмекера Betera, який сплачує податки в бюджет країни-союзника Росії, з території якої обстрілюють Україну.