Після завершення жіночого чемпіонату світу з VALORANT Game Changers Championship розробник гри Riot Games повідомив про плани та зміни, які чекають на гравчинь наступного сезону. Всі вони сигналізують про те, що Riot першою в індустрії бере на себе відповідальність створити міцний жіночий кіберспорт, який можна буде порівнювати за потужністю з кіберспортом чоловіків.
Riot повідомляє, що хоче зламати стереотипи, підняти жінок, дозволити їм розвивати свою кар’єру в спеціальному безпечному просторі та створити платформу для професійного зростання як у грі, так і поза нею. Новий підхід компанії до змін у регіоні EMEA у 2023 році продемонструє, як саме вони планують це зробити.
Зміна гри EMEA 2023: зміни формату
В основі жіночого кіберспорту VALORANT буде лежати академія для підвищення кваліфікації гравчинь з навчальним контентом VCT Game Changers EMEA: Academy та спеціальний хаб та сервер Discord VCT Game Changers EMEA: Emergents для радіантів, де можна буде спілкуватися, тренуватися та робити подальші кроки для підвищення професійного рівня.
Наступна сходинка піраміди — це змагання Game Changers EMEA: серія Contenders. Через регіональні ліги та серію змагань для претендентів можна буде потрапити в головну професійну лігу VCT Game Changers EMEA на 16 команд, куди автоматично потраплять 4 найкращі команди попереднього року.
Завершенням змагального сезону стане Чемпіонат Світу Game Changers.
Сам розробник каже, що «нова схема розроблена як ідеальний шлях до професійної гри для тих, хто входить до спільноти Game Changers — простір, де гравці можуть відточувати свої навички, ставати кращими, пробиватися в більшу екосистему VCT і, буквально, змінювати гру.
2023 рік виглядає яскравішим, ніж будь-коли для жінок регіону EMEA, і ми раді продовжувати розширювати межі, щоб показати світові, що всі рівні».
Нагадаємо, що цьогорічний жіночий Чемпіонат Світу з VALORANT став найпопулярнішим за переглядами не тільки в грі, а і взагалі у всьому жіночому кіберспорті за час його існування. Трансляція турніру зібрала майже 5,5 мільйонів годин перегляду.