Мой кабинет

Для активации аккаунта, перейдите по ссылке, отправленной на Ваш электронный адрес

При изменении почты на Ваш текущий адрес будет отправлено письмо для подтверждения изменения.
Новый адрес не будет активирован до подтверждения со старого адреса.
Выйти

Лутбокси у відеоіграх вже кілька років є проблемою, яку все більше обговорюють через її негативний вплив, порівняний з впливом азартних ігор, особливо на дітей та неповнолітніх.

Різні керівні органи у всьому світі намагаються визначити, що робити з цим впливом і як на нього впливати і чи взагалі лутбокси є технічно формою азартних ігор. Хоча універсального рішення досі немає, у новій доповіді вони розглядаються як експлуататорські – ця резолюція була підтримана 20 групами споживачів у 18 різних європейських країнах.

У доповіді дається короткий опис історії монетизації в іграх та того, як практика навколо лутбоксів та внутрішньоігрової валюти еволюціонувала, щоб “експлуатувати споживачів”.

У ньому привертається увага  до “оманливого дизайну” в іграх, трюки, які “використовують когнітивні або поведінкові упередження для стимулювання витрат”. Лутбокси також часто агресивно продаються, “рекламуючи можливі нагороди”, що також вважається введенням гравця в оману.

У документ також включено два тематичних дослідження особливо хижацьких практик – у ньому докладно описується, як лутбокси реалізовані у FIFA 22 та Raid: Shadow Legends, та проблеми, до яких це призводить.

Звіт завершується переліком кількох дій, які галузь та її регулюючі органи мають втілити, щоб покращити ситуацію навколо лутбоксів.

Це дії включають:

  • Заборона вищезгаданого “оманливого дизайну”
  • Позначення всіх внутрішньоігрових покупок у реальній валюті
  • Не впроваджувати лутбокси в ігри, які призначені для неповнолітніх
  • Більше прозорості щодо алгоритмів, що визначають результат покупки
  • Більше правозастосування щодо прав споживачів в іграх

В документі уточнюється, що якщо ці дії не допоможуть, то має бути розглянута можливість повної заборони платних лутбоксів в іграх.


Коментар Gameinside: Лутбукси під виглядом кейсів, пакетів та інших аналогів стали справжнім казино, інтегрованих в середину ігор, більшість з яких призначені для неповнолітніх.

В деяких іграх лутбокси є необов’язковим елементом, але є ігри накшталт FIFA, де без лутбоксів ти не збереш топову команду і не зможеш конкурувати у змаганнях.

Безумовно ринок лутбоксів потребує регуляції, бо навіть нам відомі випадки, коли гравці витрачали тисячі доларів в середині гри та залазили у борги. 

Материалы по теме

В Австрії прирівняли кейси Counter-Strike до азартних ігор. Valve мають повернути гравцеві 15 тисяч доларів

Австрійський суд визнав кейси в Counter-Strike аналогом азартних ігор і ухвалив рішення повернути гравцеві 15 тисяч доларів, які він витратив на відкриття кейсів.

Відоме новозеландське видання підняло тему лутбоксів і лудоманії в Counter-Strike та інших іграх

Новозеландське суспільно-політичне видання RNZ підняло гостру тему ігорної залежності, яка розповсюджується на комп’ютерні ігри в тому числі і на найпопулярніші кіберспортивні дисципліни.

Лутбокси в комп’ютерних іграх: що схожого з грою в казино онлайн

Поговорімо про дуже актуальну тему і розберемося, що таке лутбокси в комп’ютерних іграх та чому їх відкривання нагадує гру в казино онлайн, а також згадаємо країни, в яких заборонені лутбокси та окреслимо перспективи загадкових ящиків.

Blizzard прибере лутбокси з Overwatch та Overwatch 2. Раніше компанія заробила на них понад мільярд доларів

Стало відомо, що Blizzard прибере лутбокси з Overwatch у найближчому оновленні, тако ж лутбоксів не буде й у наступній частині гри Overwatch 2, на яку перейде вся екосистема після її виходу.