Coca-Cola зробила потужну інтеграцію свого продукту разом з Riot з грою League of Legends. Компанія випустить спеціальний ексклюзивний смак Coke Ultimate, який буде доступним у варіантах з цукром та без у спеціально брендованій пляшці.
Новий смак пропонує відчути яким на смак є експірієнс.
Продажі нового смаку стартують з 12 червня у США та Канаді і мають відбутися й в інших країнах світу, але лише у варіанті без цукру. Продаватися лімітований напій буде лише обмежений час.
Your next mission: #TasteTheXP with the latest collab from #CocaColaCreations x @leagueoflegends. pic.twitter.com/XYM1GdrqNn
— Coca-Cola (@CocaCola) June 7, 2023
З 7 по 18 червня гравці можуть розблокувати емоції на тему Coke Ultimate у LOL. Крім того, використовуючи QR-коди на пляшках Coca-Cola Ultimate, шанувальники можуть знайти багато інших цифрових можливостей від Coca-Cola Creations.