Мирною угодою завершилося протистояння Riot і професійних гравців LCS. Обидві сторони пішли на зустріч по ряду питань, заради того, щоб зміг стартувати літній спліт і команди змогли через нього потрапити на Чемпіонат світу.
Протистояння гравців і Riot затримало старт турніру на два тижні. Тепер він почнеться 14 червня і триватиме шість тижнів.
В офіційному повідомленні Riot йдеться про те, що перемовини між LCS, LCSPA та представником, обраним 10 командами йшли весь цей час і були плідними.
Схоже, що профспілці LCSPA не вдалося досягти поставлених в ультиматумі цілей, проте і Riot пішли на деяки поступки. В результаті перемовин були досягнуті такі домовленості.
- Буде створено нову бізнес-модель NACL на додаток до раніше виділених 300 000 доларів США, яка буде розподіляти дохід між оператором турніру та командами-учасниками для досягнення довгострокової стабільності.
- Буде удосконалено моделі управління NACL, включаючи угоду про участь команди (TPA) і процес перевірки організацій, які грають в лізі.
- Гравців мають повідомляти мінімум за 30 днів, якщо вони заробляють до 1,5 мінімальної зарплати в лізі, і мінімум за два тижні якщо мова йде про гравців-нерезидентів LCS (гравці та команди можуть домовитися про умови, що краще за ці умови).
- Створять робочу групу між командами та LCSPA для кращої оптимізації розкладу ігор.
- Посилять вимоги до медичного страхування для іноземних гравців LCS, коли вони переїзджають до США.
- Удосконалять робочі процедури між LCS, LCSPA та командами для продовження переговорів щодо покращення конкурентного середовища в Північній Америці.
Нагадаємо, що раніше профспілка гравців LCSPA висунула до Riot безпрецедентні для кіберспорту умови, погрожуючи зривом літнього сезону LCS.