Мой кабинет

Для активации аккаунта, перейдите по ссылке, отправленной на Ваш электронный адрес

При изменении почты на Ваш текущий адрес будет отправлено письмо для подтверждения изменения.
Новый адрес не будет активирован до подтверждения со старого адреса.
Выйти

Уряд Росії обговорює системні заходи підтримки російської відеоігрової індустрії до 2030 року, про це з посиланням на власні джерела повідомляє видання “Комерсант“. В обговоренні взяли участь представники індустрії в тому числі і співробітники «Агентства розвитку комп’ютерного спорту та інших видів спорту» (АРКІВС).

В проекті розвитку зокрема, йдеться про створення підконтрольного державі розробника ігор та видавця на кшталт Electronic Arts, який потенційно зможе стати в один ряд зі світовими лідерами галузі.  На думку авторів ідеї, на розвиток цього амбіційного сценарію потрібно до $50 млрд. За ці гроші також планують запустити російське рейтингове агентство та збільшити кількість ігрових студій у 14 разів.

До 2030 року планується випустити 25 відеоігор із бюджетом від 6,5 млрд руб. кожна та 40 менш дорогих, щоб вони склали конкуренцію популярним світовим проектам та стали «інструментом м’якої сили» за кордоном.

Критики цього плану вважають, що реалізувати поставлені цілі неможливо, бо більшість провідних ігрових студій та спеціалістів виїхали з Росії після початку повномасштабної війни.

Читайте також: Президент Зеленський проти NAVI в країні кривих дзеркал українського кіберспорту 

Материалы по теме

Міжнародний Олімпійський Комітет анонсував створення Олімпійських ігор з кіберспорту

Виконавчий комітет МОК запропонував створити «Олімпійські ігри з кіберспорту». Питання вважається вже вирішиним і пропозицію буде проголосовано на 142 сесії МОК, яка відбудеться під час Олімпійських ігор у Парижі 2024 року.

BLAST шокували новою системою проведення турнірів. Розкладаємо по поличках, як вона змінить кіберспорт CS2

Із забороною франшизних ліг, яку Valve запроваджують у 2025 році, всі великі турнірні оператори, які підписували партнерські угоди з командами, будуть змушені переглянути систему своїх турнірів. Першими свою “революцію” анонсували BLAST і вона виглядає надзвичайно іноваційною і цікавою.

Степан Шульга назвав свій ТОР-3 найуспішніших в кіберспорті букмекерських компаній

Степан Шульга, відомий українцям, як головний ведучий українського кіберспорту і голова кіберспортивного напрямку Парі Матч, у своєму блозі на Linkedin поділився своїм баченням найуспішніших букмекерських контор, які зробили кіберспорт важливою частиною свого бізнесу.

Кіберспортивні діячі масово бойкотують Esports Awards за те, що премія продалася Саудівській Аравії

Таланти та кіберспортивні діячі, які роками були частиною престижної премії Esports Awards, масово відмовляються від співпраці з організаторами, які продались Саудівській Аравії і перенесли премію, що щорічно проходила в Лос-Анджелесі, в Ріяд на мультитурнір Esports World Cup.