Мой кабинет

Для активации аккаунта, перейдите по ссылке, отправленной на Ваш электронный адрес

При изменении почты на Ваш текущий адрес будет отправлено письмо для подтверждения изменения.
Новый адрес не будет активирован до подтверждения со старого адреса.
Выйти

Компанія Esports Entertainment Group (EEG) яка спеціалізується на азартних іграх, оголосила, що перегляне свій поточний портфель активів через проблеми з ліквідністю.

Під час фінансового звіту за 3 квартал 2022 року, який завершився 31 березня 2022 року, компанія оголосила про знецінення власних активів у сфері кіберспорту (комп’ютерні клуби Helix, турнірна платформа ggCircuit та кіберспортивна ліга EGL) на 38,6 мільйона доларів.

У звіті генеральний директор EEG Грант Джонсон заявив, що через брак ліквідності він не зміг монетизувати свої кіберспортивні організації.

Директор повідомив: “Ми не бачимо шляху до досягнення прибутковості в бізнесі кіберклубів Helix, враховуючи його значні накладні витрати та поточні капіталовкладення, і зараз працюємо над ліквідацією двох наших діючих центрів (усього п’ять)“.

ggCircuit і EGL – це два активи, які ми не змогли ефективно монетизувати через обмеження ліквідності. Наша команда працює, щоб належним чином пропрацювати довгострокову стратегію для цих компаній, що дозволить нам краще визначити їх балансову вартість“.

EEG оголосила про придбання Helix, ggCircuit і EGL у 2020 році.

У результаті знецінення, поряд із загальними та адміністративними витратами на суму 14,34 млн доларів, компанія повідомила про чистий збиток у розмірі 63,8 млн доларів.


Коментар Gameinside: Легше відкрити чи купити комп’ютерні клуби ніж зробити їх стабільними та прибутковими, те саме стосується й інших проектів в кіберспорті, особливо в часи ковіду та інших глобальних потрясінь останнього часу. 

Материалы по теме

BLAST Premier: Spring Final 2024 – NAVI провалили фінал, але довели, що не випадково виграли Мейджор

0

Natus Vincere не змогли здолати дракона і завершили перше півріччя 2024 року другими після Spirit, але з планами повернутися з відпустки ще сильнішими.

Міжнародний Олімпійський Комітет анонсував створення Олімпійських ігор з кіберспорту

Виконавчий комітет МОК запропонував створити «Олімпійські ігри з кіберспорту». Питання вважається вже вирішиним і пропозицію буде проголосовано на 142 сесії МОК, яка відбудеться під час Олімпійських ігор у Парижі 2024 року.

BLAST шокували новою системою проведення турнірів. Розкладаємо по поличках, як вона змінить кіберспорт CS2

Із забороною франшизних ліг, яку Valve запроваджують у 2025 році, всі великі турнірні оператори, які підписували партнерські угоди з командами, будуть змушені переглянути систему своїх турнірів. Першими свою “революцію” анонсували BLAST і вона виглядає надзвичайно іноваційною і цікавою.

Степан Шульга назвав свій ТОР-3 найуспішніших в кіберспорті букмекерських компаній

Степан Шульга, відомий українцям, як головний ведучий українського кіберспорту і голова кіберспортивного напрямку Парі Матч, у своєму блозі на Linkedin поділився своїм баченням найуспішніших букмекерських контор, які зробили кіберспорт важливою частиною свого бізнесу.