Компанія Esports Entertainment Group (EEG) яка спеціалізується на азартних іграх, оголосила, що перегляне свій поточний портфель активів через проблеми з ліквідністю.
Під час фінансового звіту за 3 квартал 2022 року, який завершився 31 березня 2022 року, компанія оголосила про знецінення власних активів у сфері кіберспорту (комп’ютерні клуби Helix, турнірна платформа ggCircuit та кіберспортивна ліга EGL) на 38,6 мільйона доларів.
У звіті генеральний директор EEG Грант Джонсон заявив, що через брак ліквідності він не зміг монетизувати свої кіберспортивні організації.
Директор повідомив: «Ми не бачимо шляху до досягнення прибутковості в бізнесі кіберклубів Helix, враховуючи його значні накладні витрати та поточні капіталовкладення, і зараз працюємо над ліквідацією двох наших діючих центрів (усього п’ять)«.
«ggCircuit і EGL – це два активи, які ми не змогли ефективно монетизувати через обмеження ліквідності. Наша команда працює, щоб належним чином пропрацювати довгострокову стратегію для цих компаній, що дозволить нам краще визначити їх балансову вартість«.
EEG оголосила про придбання Helix, ggCircuit і EGL у 2020 році.
У результаті знецінення, поряд із загальними та адміністративними витратами на суму 14,34 млн доларів, компанія повідомила про чистий збиток у розмірі 63,8 млн доларів.
Коментар Gameinside: Легше відкрити чи купити комп’ютерні клуби ніж зробити їх стабільними та прибутковими, те саме стосується й інших проектів в кіберспорті, особливо в часи ковіду та інших глобальних потрясінь останнього часу.