Мой кабинет

Для активации аккаунта, перейдите по ссылке, отправленной на Ваш электронный адрес

При изменении почты на Ваш текущий адрес будет отправлено письмо для подтверждения изменения.
Новый адрес не будет активирован до подтверждения со старого адреса.
Выйти

Новий сезон, без перебільшення, в одній з найвідоміших гоночних серій українського симрейсингу розпочався. Якщо ви раптом не знаєте про що мова, то вам точно слід приділити час цьому матеріалу.

Warm Up League – це змагання, орієнтовано на пілотів початківців, які вирішили випробувати свої сили змагаючись одне з одним на різних треках та різних автомобілях. 

Як це працює – на кубок обирається клас автомобілів та перелік треків. Раз на два тижні відбуваються перегони, за результатами якого учасники отримують бали, які потім зараховуються до загального заліку. Так за підсумками всіх етапів й визначається переможець. Здавалося б, що тут цікавого і чому за цим потрібно слідкувати, так працюють всі перегони. Проте основний фокус цієї гоночної сереії саме та тому, що це змагання для гонщиків-початківців. Погодьтеся, сам вираз гонщики початківці вже обіцяє багато боротьби та екшену.  Особливо, коли на старт їх виходить чотири десятки, то як можна відмовляти собі в задоволенні поглянути на захопливу боротьбу серед великої кількості пілотів?!

Якщо ви слідкуєте за змагальним геймінгом, то не раз зустрічались зі словом «мета». Навіть такий глибокий симулятор як Assetto Corsa Competizione (АСС) має свої мета автомобілі, що перетворюють будь-які змагання в моно-кубок (де всі учасники змагання використовують один автомобіль). Тож аби запобігти цій небажаній трансформації організатори ввели Balance of Performance (ВОР). Вже, напевно, стало очевидно, це гарантує ще більше обгонів, часто ризикованих та іноді навіть контактних. 

Говорячи про Warm Up League Spring Cup 2024 ми знаємо таке: кубок складається з чотирьох етапів. Сорок пілотів подали свої заявки на участь в чемпіонаті, перегони відбуваються в класі GT4. Оскільки одинадцяте березня вже давно позаду, то нам просто необхідно ознайомитись з тим, як пройшов перший етап цього змагання, адже в понеділок 25 березня пілоти знову змагатимуться за перемогу на одному з найвідоміших треків туманного Альбіону.

Загалом в кубку заявлено хоча б по одному автомобілю кожного бренду. Лідером в кількості є Mercedes, ним керуватиме аж 13 пілотів. Другий за популярністю автомобіль – Porsche. За його штурвалом опиняться аж 8 пілотів. По пілотів  5 обрали собі Aston Martin та McLaren. Серед усіх учасників, цього разу особливої уваги заслужив Арсен Петросян. Все частіше ім’я цього пілота можна зустріти в найрізноманітніших гоночних серіях на різних симуляторах. Цього разу він виявився вартим уваги, оскільки серед усього списку пілотів, лише він обрав собі Maserati. Ключовою особливістю цього автомобіля є відсутність будь-яких помічників в керуванні, що робить його складнішим в пілотуванні. Окрім Арсена Петросяна, в цьому змаганні також бере участь Сергій Рак, який запам’ятався глядачам своїми навичками в перетворенні гоночного боліда на літак прямо на ходу. 

Завершивши практику та прослухавши обов’язковий брифінг, пілоти мали покинути бокси для встановлення свого найкращого часу кола аби визначити положення на стартовій решітці, себто кваліфікації. Часу на кваліфікацію за такої кількості пілотів не так, вже й багато, отже пілотам доведеться зважати одне на одного, бо трафіку багато.

Серед усіх учасників найкраще впорався Руслан Слащов за кермом McLaren. Євген Бородай на Aston Martin стартував з другої сходинки. Всього дві десятки відділили його від лідерства. Трійку лідерів закрив Тимофій Істомін. Він також відстав від свого попередника на дві десятки, це означає, що він в чотирьох десятих від лідера. Варто відзначити, найкращі сектори забрали собі одразу три пілоти. Перший сектор дістався Руслану Слащову. Стас Іванюк, хоч й зайняв лише шосту сходинку, але поставив найшвидший час в другому секторі. Євген Бородай був найшвидшим в останній частині треку.

Розподілившись стартовою решіткою та прогрівши свої шини, гонщики побачили зелений прапор, який ознаменував старт перегонів. Перше коло подарувало безліч контактів, але учасникам вдалось уникнути якихось масштабних завалів. Як і передбачалось, довго їхати без контактів не вдалось, вже на другому колі Арсен Петросян зіштовхується з Віталієм Грековим. 

Після кількох кіл посипались перші покарання і вони були доволі жорстокими. Так, до прикладу, Мирон Савицький отримав штраф у вигляді десяти секундної зупинки. Не треба бути гоночним експертом, аби зрозуміти, що  за такої щільної боротьби та великої кількості пілотів будь-який, навіть найменший штраф, матиме значні наслідки. Це ще одна з причин, чому спостерігати за перегонами саме Warm Up серії так цікаво. 

Бувають помилки пілотів від просто неможливо стримати емоції. Так Денис Станович випав з боротьби через помилку при поверненні на трек. Долаючи одну з шикан він був недостатньо обачним, та при поверненні на трек зіштовхнутись з Сергієм Раком. Це дозволяє їм обом детальніше розглянути природу за відбійником, у який вони обоє врізались в результаті маневру Дениса. Мирон Савицький також не пропустив можливість залишити свій слід в історії цих змагань, як пілот, який зібрав найжорсткіші штрафи. Так після обов’язкової зупинки на десять секунд, він отримав штраф ще на тридцять. Будучи коловим він зіштовхнувся з Євгеном Бородаєм, який активно скорочував відстань до лідерів й міг претендувати на щось більше, ніж третя сходинка.

За двадцять п’ять хвилин до кінця перегонів починається серія піт стопів. Першим в бокси вирушив лідер перегонів – Руслан Слащов. Одразу за ним Євген Бородай, ще до зіткнення він зміг встановити найшвидший час кола. Майже всі пілоти вирушили в бокси за наступної ж можливості.

Дехто з пілотів, аби зекономити час на зупинці не змінював гуму, але ближче до фінішу зростає ризик втрати позицій через зниження темпу. Однак, до фіналу ще є час. Це чудова можливість насолодитись гарною боротьбою, адже після зупинки пілоти ще не встигли розділитись на групки і перетворити перегони на якусь локальну боротьбу. Такий стан справ подарував нам багато моментів з майже парним проходженням поворотів та й в цілому чистою та професійною боротьбою.
Для Руслана Слащова останні п’ять хвилин виявились дуже напруженими, адже Тимофій Істомін почав тиснути на нього чим дужче. Користуючись боротьбою лідерів, Євген Бородай підкрадається все ближче. Один ризикований рух і Тимофій Істомін стає лідером змагання. Це поміщає Руслана Слащова в дуже і дуже некомфортне становище. Тепер йому доводиться не лише шукати можливість для атаки, але й активно оборонятись від Євгена Бородая. Часу до картатого прапору лишається все менше. 
Останні секунди гонки. Ситуація напружена на максимумі, але от до боротьби доєднуються ще й колові, що зовсім не на користь попередньому лідеру гонки. Все більше і більше йому доводиться переходити в режим захисту. Однак це не врятувало його від помилки переслідувача: пілоти зіткнулись між собою, внаслідок цього Макларен Слащова влітає у відбійник. Джентльменства Євгену не займати, він зупинився і повернув позицію. 

З рештою результати гонки мають наступний вигляд: Тимофій Істомін – перший, Руслан Слащов – в супереч всьому, другий. Євгеній Бородай – закриває трійку лідерів. Десятку ж закриває Антон Лисенко. Останнім, хто потрапив в очки, став пілот єдиної Ginetta на треку – Василь Мичковський.

Як розподілились позиції в чемпіонаті розглянемо вже при розмові про наступний етап. Як вже говорилось вище, гонщики вирушають до Англії. Перегони пройдуть в понеділок 25 березня о 21:00. Трансляція можна подивитись на YouTube каналі Bitlook. Дізнатись більше про симрейсинг, поспілкуватись з пілотами або навіть знайти собі напарника для перегонів можна на Discord сервері КМАМК Simracing.

(c) Олександр Шимків

Посилання на пряму трансляцію другого етапу: https://www.youtube.com/watch?v=77vbrTr8oUA

Материалы по теме

Starladder допомагатиме проводити Yalla Compass 2024, спонсором якого є російська БК. Пояснюємо, чому це не “зрада”

Навколо найстарішого великого українського турнірного оператора Starladder розвернулися дебати. В чисельних телеграм-пабліках розійшлася новина, що ТО організує турнір, серед спонсорів якого є російська БК BetBoom.

На кібершколу Сімпла лише за кілька днів підписалося 80 000 гравців

Брат Сімпла Олексій Костилєв похизувався результатами запуску навчальної платформи, яку він запустив разом з триразовим найкращим гравцем світу в CS. Названі цифри дійсно вражають і натякають на те, що молодшому Костилєву просто не має сенсу повертатися у великий КС.

OWNER став черговим українцем, який перейшов в команду ворогів заради кар’єри

0

Ще один професійний український гравець вирішив обрати гроші тих, хто допомагає знищити його країну. Михайло OWNER Лимар приєднався до команди легального білоруського букмекера Betera, який сплачує податки в бюджет країни-союзника Росії, з території якої обстрілюють Україну.

Науковцями доведено, що кофеїн значно покращує швидкість реакції і влучність стрільби в кіберспортивних шутерах

На авторитетному науковому порталі Nature.com опубліковано дослідження, яке доводить позитивний вплив кофеїну на ефективність стрільби в шутерах. Дослідження проводилося на елітних кіберспортсменах.