Мой кабинет

Для активации аккаунта, перейдите по ссылке, отправленной на Ваш электронный адрес

При изменении почты на Ваш текущий адрес будет отправлено письмо для подтверждения изменения.
Новый адрес не будет активирован до подтверждения со старого адреса.
Выйти

BOOM стали чемпионами FiReLEAGUE – Global Finals. В качестве стендина на команду играл Фернандо ⁠fer Альваренга.

В финальной части сражались 3 коллектива, которые прошли через CBCS 2020: The Revenge и две региональные квалификации. В итоге победа досталась BOOM, которые выиграли у Furious Gaming и Isurus не проиграв ни одной карты.

ЧИТАЙТЕ ТАКЖЕ: Shox: «Система с шестью игроками – это не про индивидуальности, а про коллективный успех»

Распределение призового фонда:

  1. BOOM – $45,000;
  2. Isurus – $20,000;
  3. Furious – $5,000.

Источник

Материалы по теме

“Дякую, Valve, але йди до біса” – переклад статті Річарда Льюїса про помилки Valve, шахраїв та злочини ESL за час історії CS:GO

До завершення ери CS:GO найвідоміший в світі кіберспортивний журналіст підбив підсумки десятилітньої епохи Великої гри. Річард Льюїс в першу чергу закцентував увагу на проблемах гри, хижій поведінці турнірних операторів, шахраях, яки ганьбили гру роками і Valve, які закривали на це очі. Пропонуємо вашій увазі повний переклад матеріалу.

Сервіс Gamalitic підрахував, скільки мільярдів доларів Valve заробили на CS:GO

Аналітичний портал Gamalitic підрахував, скільки Valve заробили на Counter-Strike: Global Offensive. Методика підрахунку не надто прозора, тож ці цифри складно перевірити, проте від цього вони не стають менш цікавими.

ЛОГІКА ПЕРЕХОДУ VALVE НА MR12 – повний переклад статті з HLTV

На HLTV з’явилася чудова стаття про порівняння систем MR12 та MR15, баланс сторін в CS і порівняння улюбленого командного шутера з традиційними видами спорту. Пропоноємо вашій увазі повний переклад матеріалу.

Фото сцен всіх 18 Мейджорів в історії CS:GO

HLTV опублікував фото з усіх 18 мейджорів за 10 років існування CS:GO. Для нової школи можна побачити, що за цей час змінилося не так і багато. Гра збирала стадіони ще на початку свого існування завдяки шаленій популярності, здобутій за часів CS 1.6.