Мой кабинет

Для активации аккаунта, перейдите по ссылке, отправленной на Ваш электронный адрес

При изменении почты на Ваш текущий адрес будет отправлено письмо для подтверждения изменения.
Новый адрес не будет активирован до подтверждения со старого адреса.
Выйти

Українську студію кіберспортивних трансляцій WePlay номінували на престижну міжнародну премію EMMI у розділі ESPORTS CHAMPIONSHIP COVERAGE. Унікальним у цій події насамперед є те, що WePlay серед номінантів є єдиною незалежною студією у той час, як інші номінанти – це самі компанії-розробникі ігор і їхні титульні події, а саме Valve, Riot, Blizzard та EA Sports.

WePlay потрапили у шорт-лист премії за організацію WePlay AniMajor. У категорії, окрім української студії, на премію будуть претендувати надзвичайно видатні події кіберспорту, а саме:  League of Legends Worlds 2021 Final, The International 10, Owerwatch League 2021 Grand Final та Ultimate Madden Bowl Finale. 

Минулого року перемогу отримав фінал чемпіонату світу з League of Legends.

Материалы по теме

Valve змусять гравців малювати автографи для стікерів до Мейджора прямо на турнірах RMR

0

Valve змусять учасників Мейджора в Шанхаї малювати автографи для стікерів прямо на турнірі RMR. Про це розробник CS2 повідомив команди у листі.

Санкції США можуть залишити росіян без Steam, CS2 і Dota 2

У четвер, 12 вересня, провідні світові компанії та сервіси оголосили про вихід з російського ринку та запровадження нових обмежень для РФ. Серед них — Google, сервіси Slack та Notion.

Росіяни ставлять шах українському кіберспорту. Рейтингові турніри російського ТО поставлять українські клуби перед складним вибором

Вже наступного року перед українськими клубами, насамперед NAVI і тими, хто до того часу зможе пробитися в ТОР-20 – ТОР-30 світового рейтингу, встане важливий вибір – “Патріотизм чи гроші”?

Valve заборонили рекламу на The International 2024, поки тільки в середині гри

Valve заборонили внутрішньоігрову рекламу на The International 2024. Багато років тому видавець гри додав можливість розміщувати рекламні банери у вигляді стягів і логотипів прямо в грі, що дуже швидко почали використовувати для розміщення спонсорів. Історія додавання тегу спонсора в нікнейм взагалі з’явилася задовго до появи Dota 2.