Повідомляється, що розробник Dota 2 компанія Valve заробила на Battle Pass майже 300 мільйонів доларів у той час, коли призовий фонд The International став найменшим за останні сім років.
Це стало можливим завдяки двом хитрим крокам Valve у 2022 році. По-перше, розробник дуже піздно увів в гру бойову перепустку, через що до кінця The International 11 було зібрано лише 18 930 775 доларів США — сума, яка не тільки не стала рекордною, а і стала найменшою за останні сім років.
Нагадаємо, що призовий фонд TI — це 25% від грошей, зароблених Valve від продажу Battle Pass плюс 1,6 мільйона доларів гарантованого призового фонду від організатора.
Другим найважливішим кроком компанії стало те, що Valve розбила Battle Pass на дві частини, причому саме в другу частину закинула все саме цікаве і розтягнула її продажі на кілька місяців. В результаті розробник гри заробив феноменальні 293 мільйона доларів прибутку, з яких витратив на призові лише близько 19 мільйонів, тобто менш ніж 6,5%.
Для порівняння у минулі роки Valve витрачали на призові 25%, так у 2021 році компанія заробила на бойовій перепустці близько 160 мільйонів доларів США, з яких витратила на рекордний призовий фонд 40 мільйонів. Якби у 2022 році Valve формувала призовий фонд за старими правилами, він би склав космічну суму у понад 70 мільйонів доларів США.
Жадоба Valve викликала обурення у середовищі професійних гравців та серед професійних команд. Ком’юніті вимагає від розробника принаймні збільшити фінансування сезонів DPC вдвічи, щоб зробити кіберсорт Dota 2 більш стабільним та привабливим.
Читайте також: Добірка найкращих хайлайтів року в основних кіберспортивних дисциплінах від Good Game Gentlemen