Корпорація путінського олігарха Алішера Усманова компанія VK опублікувала дослідження, яке дуже зрозуміло пояснює, чому кіберспорт настільки важливий для російської пропаганди і чому йому приділяється так багато уваги, а на створення студій, проведення турнірів та фінансування команд і федерацій виділяються десятки мільйонів доларів.
Так за дослідженням VK Play 33% студентів грають у комп’ютерні ігри щодня, а ще 30% 1-2 рази на тиждень, при цьому 65% студентів мріють зробити кіберспорт джерелом свого доходу. За офіційними даними кількість студентів в Росії нараховує 4,2 мільйони осіб станом на кінець 2022 року. Якщо вірити дослідженням компанії Усманова, то професійними кіберспортсменами мріють стати 2 730 000 осіб і це не враховуючи школярів.
Це величезна аудиторія, на яку можна впливати через кіберспорт, створюючи для них кумирів, які то команди Virtus.pro чи BetBoom, створюючи для них серії турнірів, як це робили ESForce, а далі будуть робити FISSURE та BetBoom, висвітлюючи світові події через портал cybersportru та студії RuHUB та FISSURE, а також просуваючи потрібні ідеї через афільовану з цими проектами Федерацію комп’ютерного спорту Росії, яка два дні тому відкрила свій філіал на тимчасово окупованій території України.