Мой кабинет

Для активации аккаунта, перейдите по ссылке, отправленной на Ваш электронный адрес

При изменении почты на Ваш текущий адрес будет отправлено письмо для подтверждения изменения.
Новый адрес не будет активирован до подтверждения со старого адреса.
Выйти

Esports Insider зібрав прогнози експертів кіберспорту щодо того, як наш спорт буде розвиватися у 2023 році. В цілому більшість опитаних зійшлися на тому, що ситуація у світі та складність із залученням венчурних інвестицій призведуть до того, що багатьом проектам буде потрібно оптимізувати свою діяльність і шукати нові шляхи для монетизації, але кіберспорт продовжить зростати. Пропонуємо вашій увазі переклад матеріалу.

Як ви бачите розвиток індустрії кіберспорту у 2023 році?

Кінець минулого року був важким часом для багатьох компаній, багато хто скорочував  було робочі місця, компанії закривалися. Ми запитали зацікавлені сторони, як зміниться траєкторія розвитку галузі протягом наступних 12 місяців.

Стюарт Сау, CEO та Co-Founderm RTS: З рецесією, що наступає, ми побачимо багато проблем для існуючої бізнес-моделі кіберспорту. Я ще пам’ятаю останню рецесію, і це було жорстоко. Хоча, на щастя, ми перебуваємо в набагато кращому становищі, ніж минулого разу. Ми побачимо, як більшість організацій намагатимуться будувати запасні аеродроми, щоб пройти через майбутні економічні виклики.

Джозі Браун, старший віце-президент із брендів, контенту та маркетингу Team Liquid : Я очікую, що інші організації продовжуватимуть розвивати та розширювати свої бренди до такого рівня, коли вони зможуть існувати незалежно від ігор, з якими ми їх насамперед асоціюємо. Team Liquid — це набагато більше, ніж одна або дві команди в сезоні чи лізі. Ми — глобальна організація, яка має шанс визначити себе на власних умовах, і це чудово.

Грант Зінн, генеральний директор Beastcoast: Я думаю, що більшість організацій використовуватимуть 2023 рік як час, щоб зосередитися на стратегічному зростанні, оскільки ера венчурних інвестицій, які монетизуються тільки завдяки спонсорам на майках, відходить у минуле. Нам потрібно буде бути креативними та обережними щодо того, як ми розширюємося, щоб переконатися, що наші організації та команди зможуть вижити на великому проміжку часу.

Жером Купез, генеральний директор Prodigy Agency: Існує багато проблем з тим, як отримати доходи та максимально монетизувати команди. Я дуже сподіваюся, що всім командам вдасться з ними впоратися.

Багато ігор продовжують розвиватися завдяки великій аудиторії, що дозволяє кіберспорту зростати в усьому світі, і це не зупиниться найближчим часом. Я просто сподіваюся, що вся галузь зможе знайти способи належного перерозподілу доходів, щоб усі зацікавлені сторони могли продовжувати розвиватися та зробили ринок стабільним для всіх.

Воутер Слейфферс, генеральний директор EXCEL ESPORTS: Часи залишаться складними, а це означає, що деяким компаніям доведеться об’єднатися, а деякі, на жаль, не виживуть. Однак, кіберспорт преміум-класу буде і надалі розвиватися з появою ще більшої кількості брендів, оскільки партнери  зможуть отримувати ще більшу користь від співпраці. Жіночі змагання будуть бурхливо розвиватися! Я також передбачаю розвиток законодавства та регуляторних механізмів, що принесе користь талантам.

Ніколас Маурер, генеральний директор Team Vitality: У цей складний для економіки час отримати доступ до капіталу на ринку стало складніше. І оскільки команди з кіберспорту ще не знайшли правильного шляху до прибутковості, ми повинні колективно навчитися розв’язати це рівняння, щоб працювати краще, але з меншими ресурсами. Ось чому 2023 рік може стати віком зрілості для кіберспортивних організацій.

Які цілі вашої організації на наступний рік?

Beastcoast: інвестувати більше в масову сцену, а також у заходи навколо Melee and Pokemon.

ESL FACEIT Group: підтримувати інді-розробників, розробників АА та ААА на ранніх етапах циклу розробки ігор і вибудовувати свою позицію «за межами ігрового процесу».

EXCEL ESPORTS: вигравати титули та розширювати базу своїх шанувальників, а також розвиватися «за межами кіберспорту».

Prodigy Agency: плануємо розширити свій бізнес у таких ключових регіонах, як Південна Корея, створюючи можливості для довгострокової співпраці з гравцями завдяки багаторічним угодам, а також будемо розширювати стратегію навколо прав інтелектуальної власності.

Team Liquid: брати участь у боротьбі за чемпіонство в кожній грі, в якій ми змагаємося, а також продовжувати створювати свою ідентичність, щоб привернути ще більше шанувальників.

Team Vitality: плануємо відсвяткувати свою 10-ту річницю, виграти всі змагання (LEC, VCT, здобути трофей CS:GO Major у Парижі перед домашньою публікою) і залучати вболівальників за допомогою мобільного додатку V.Hive.

The Story Mob: Зростати! Продовжувати зміцнювати свою діяльність, спиратися на те, що було досягнуто у 2022 році і досліджувати можливості розширення.

Tundra Esports: Було б добре знову перемогти на The International. Крім того, змагатися за інші великі титули та створювати більше контенту навколо своїх амбасадорів.

Над чим, на вашу думку, потрібно працювати галузі наступного року?

Жером Купез, генеральний директор агентства Prodigy: Я вважаю, що головне завдання для всіх — продовжувати розвивати способи монетизації неймовірної аудиторії та фанатів, які формуються в кіберспорті, — шляхом надання справді значущих продуктів і контенту.

Ми ще багато можемо зробити, щоб кіберспорт продовжував розвиватися, і я справді вважаю, що в нашій галузі працюють одні з найбільш інноваційних умів!

Євгеній Рощупкін, генеральний директор Tundra Esports: Я хотів би, щоб кіберспорт увірвався у мейнстрімові потокові сервіси, бо в ньому є суперництво, змагання та історії гравців часом навіть більш захоплюючі, ніж у спорті, тоді як контент і можливості виробництва в кіберспорті на вищому рівні. Загалом, комерціалізація прав буде однією з головних можливостей для успішного масштабування кіберспортивного бізнесу в найближчі роки.

Джозі Браун, старший віце-президент із брендів, контенту та маркетингу Team Liquid: Для мене те, що я побачив, спостерігаючи за зльотом нашої жіночої бразильської команди з VALORANT цього року, лише підтвердило, наскільки багато ще можна зробити для підтримки жінок у кіберспорті. Я хочу продовжувати та розвивати лідерську присутність Team Liquid у дисципліні, надаючи можливість жінкам-профі та творцям контенту досягати нових висот. Сподіваємось, галузь наслідує наш приклад.

Брайан Ворд, генеральний директор Savvy Games Group: Треба покращувати рівень проведення змагань і трансляцій кіберспорту. Це треба, щоб згодом вивести їх на такий самий рівень популярності, як Формула-1 або футбол.

Сектор кіберспорту має особливу привабливість — головним чином через постійно зростаючу аудиторію геймерів або шанувальників конкретних кіберспортивних ігор — і нам потрібно розширити цю привабливість у більш загальному плані. Доступ до прямих ефірів чи трансляцій кіберспортивних матчів є частиною проблеми, коли мова йде про залучення ширшої аудиторії.

Який кіберспорт, на вашу думку, зазнає найбільшого розвитку у 2023 році?

Майлз Їм, заступник директора The Story Mob: Я думаю це VALORANT. Думаю, що ресурси, отримані завдяки франчайзингу, включно з об’єднанням міжнародних екосистем в Америці, регіоні EMEA та Азійсько-тихоокеанському регіоні, сприятимуть зростанню кількості глядачів і створюватимуть переконливі сюжетні лінії, які зацікавлять ще більше шанувальників.

Стюарт Сау, генеральний директор і співзасновник RTS: 2023 і 2024 роки стануть роками спільноти Fighting Game Community [FGC]. Ми маємо нові тайтли для спільноти, і ми очікуємо, що з уже сильною аудиторією на ринку ми досягнемо нових вершин».

Воутер Слейфферс, генеральний директор EXCEL ESPORTS: Сподіваюся Brawl Stars, принаймні я в це хочу вірити! Мені хотілося б, щоб одна з мобільних кіберспортивних ігор була популярною у нашому регіоні, оскільки я вважаю, що вона має отримати більше визнання, ніж це є зараз на заході. В іншому випадку ми, безсумнівно, побачимо розвиток VALORANT.

Грант Зінн, генеральний директор Beastcoast: Буде захоплююче спостерігати за зростанням VALORANT у режимі реального часу з переходом гри до системи франшизних ліг. У будь-якому новому виді спорту завжди є крива навчання, але успіхи, яких вони досягли наразі, вражають, і це буде чудовим практичним прикладом, який показує, що працює, а що ні, коли новий вид кіберспорту з’являється на ринку. І, звичайно, як організація, яка має значну присутність у FGC, ми в захваті від Project L і не можемо дочекатися, щоб дізнатися більше про гру. Схрещуємо пальці за відкрите бета-тестування у 2023 році!

 
Крейг Левін, співгенеральний директор ESL FACEIT Group (EFG): Я вважаю, що попереду значний розвиток і зростання мобільного кіберспорту. На нас чекають нові ігри, які вийдуть на ринок, а найкращі існуючі мобільні кіберспортивні дисципліни продовжать розвиватися. 

З точки зору учасників, ми вважаємо, що це одна з найдоступніших платформ для кіберспорту. Наша серія Snapdragon Pro була дуже масовою і її аудиторія зросла на 60% у всіх дисциплінах: PUBG mobile, Clash of Clans та Brawl Stars.

Читайте також: Найкращі рекламні кампанії в кіберспорті у 2022 році

Материалы по теме

ESPORTS OBSERVER повідомляє, що у 2022 році з’явився тренд на згортання кіберспорту у ЗМІ. Розповідаємо, чому так відбувається

Авторитетне видання ESPORTS OBSERVER повідомляє про спад інтересу до кіберспорту у традиційних американських ЗМІ. Так стало відомо, що велике видання The Dallas Morning News припинило висвітлення подій кіберспорту Північного Техасу.

Найцінніші кіберспортивні команди 2022 року — повний переклад матеріалу міжнародного Forbes

Міжнародне видання Forbes підготувало рейтинг найбільш дорогих кіберспортивних команд світу. Читач здивується, але серед десятки немає команди NAVI! Вочевидь, команда не сприймається виданням як достатнь сильний актив, щоб конкурувати на світовій арені. На наш погляд це пов’язано з прив’язкою до регуону, який і раніше не вважався значущим, не кажучи вже про теперешні воєнні часи. Окрім

Исследование: 6 из 10 украинских геймеров смотрят киберспортивные соревнования

Компания NielsenIQ поделилась результатами опроса о киберспорт, который был проведен в рамках первого комплексного исследования геймеров Украины.